(Arkadaşlar bu bölüm hep zaman atlaya atlaya geçecek. Uzatmak istemediğimden dolayı böyle yaptım. Kusura bakmayın)
2 ay sonra
Midem bulandığında öğürerek yataktan kalkmıştım. Hızlıca tuvalete gidip kusmaya başladığımda Burak'ta yanımdaydı.
Ben hamile miydim? Hayalimiz gerçekleşiyordu.
Akşam olduğunda annemlerin yalısında toplanmış bu mutlu haberi herkese vermiştik.
7 ay sonra
"BURAK" ben odadaydım ve Burak aşşağıdaydı. Tam bu sırada suyum geliyordu. Burak'ın hızla kapıyı açmasıyla yüzüne baktım. "Suyum geldi"
Beni hızla kucaklaması ve hastaneye gitmemizle oğlumuz doğmuştu. 3 saat boyunca hastaneyi inletmiştim zira oğlumuz Aras çıkmamak için mücadele vermişti.
3 ay sonra
"Burakk Arasa bak yalvarırım çok uykum var" Burak kalktı ve Arası kucağına aldı. Susmuyordu ilk defa böylesine ağlıyordu ve susmak bilmiyordu. Bir gecede beşinci kere emzirmiş altını değiştirmiş gazını çıkarmıştım ama susmak bilmiyordu.
Burak çaresizce bana bakmaya başladığında yatakta oturur pozisyona geldim. Ellerimle yüzümü kapatıp ağlamaya başladığımda Burak yatağa oturdu. "Tamam hayatım lütfen sakin ol"
"Ne istiyor bilmiyorum Burak" Arasa baktığımda ağlamaktan derbeder olmuştu. Kollarımı uzatıp onu aldığımda ise susmuştu. Emzirmeye başladım ve onu yanıma yatırdım. Sonunda uyuyordu.
9 ay sonra
Arasın elinden tutuyordum ve içeriye doğru yürüyorduk. Salona geldiğimde Buraka seslendim. Bize baktığında Arasın elini bırakmıştım ve Aras Buraka doğru yürümeye başlamıştı. Burak bir anda sevinçle bağırarak ayağa kalktı ve Arası kucakladı.
Biz gerçek bir aile olmuştuk.
1 ay sonra
"Kahvaltı hazır" salona doğru seslendiğimde Burak ile Aras mutfağa gelmişti. Aras bir anda kollarını bana uzattı ve dudaklarından o sihirli sözcük döküldü.
"Anne" Burakla şok olmuş bir şekilde Arasa baktık ve Arası kucakladım. Arasın yanaklarına öpücükler kondururken bir anda Buraka döndü.
"Baba"
"ALLAHH" Burak hızla bize sarıldığımda kahkaha atıyordum. Çok mutluydum. İlk defa iliklerime kadar huzuru sevgiyi aile hissini tadıyordum. Benim için artık kokusu vardı aile sevgisinin; bu iki adamın kokusu.
8 yıl sonra
Tüm aile bir sofrada oturmuş yemek yiyorduk. Kahkahalar atılıyor durmaksızın espiriler yapılıyordu. Bu zamana kadar olumsuz şeyler olmuşmuydu, evet olmuşdu.
Bizim için olumluydu belki ama bir süre huzursuzluk çöktüren bir olaydı. Burak bana verdiği sözü tutmuş gerçek bir aile sevgisi için Aras daha dedesini tanımadan Hızır beyi öldürmüştü.
Bana sözünü tutmuştu. Çünkü rahatsızlığımın farkındaydı. Her annemlere gittiğimizde çekiniyordum. Arası ona vermek istemiyordum. Ne kadar zor olsada babasını öldürmüştü. Ona hem kızmış hemde minnet duymuştum.
Beni şaşırtan annesi hiç tepki vermemiş aksine oğluna teşekkür etmişti. Miray başta büyük bir boşluğa düşmüş sonrasında annesinden öğrendiği detaylı gerçekle toparlanmıştı.
Ha bu arada Miray da evlenmişti. Ansızın olmuştu bu. Bir gün bir adamla gelmiş ve evlenmek istediğini söylemişti. Kimsede ona karşı çıkmamış kusursuz bir düğünleri olmuştu. Şimdi de üç aylık hamileydi.