Güzel & Kötü Gün

38 6 2
                                    

Medya:Böyle olduğunu düşünün. (Karaketerler bunlar değil.)

Uyandığımda revirdeydim. Gene aynı sedye gene aynı yerde oturan Hector. Bu sefer uyumamıştı. Gözlerini dikmiş beni izliyordu.

Başım sızlıyordu ama omzumu hissetmiyordum. Oturarak doğruldum. Hector oturduğu yerden ışınlanıp kolumu tuttu.

"Kalkmamalısın. Kafanı çok sert vurdun."

Valla mı?

"Odama gitmek istiyorum."dedim. Sedyenin başlığını birazcık kaldırıp kolumu bıraktı.

"Serumun birazdan bitecek. Ondan sonra götürürüm."dedi. Yemyeşil gözlerinde korku vardı.

"Nasıl hissediyorsun?"diye sordu.

"Harikayım."

Sırıttı

Aynen valla iyiyim ya. Bu vurulmak ne güzel tecrübeymiş arkadaş!

"Dalga mı geçiyorsun benimle?"diye sorduğunda cevap verdim.

"Akıllı çocuk."

~Serum bittiğinde~

Serumum bittiğinde Hector elimdeki bantı ve serumu çıkardı. Tekrar kolumdan tutup kalkmama yardım etti. Kolumu kendi omzuna attı ve sonra bana soru soran gözleriyle baktı.

"Elini koyabilirsin."dediğimde elinin birini belime koydu.

"Neden ışınlanmıyoruz?"diye sorduğumda cevap verdi

"Daha yeni yaralandın sana zarar verebilir."

O kadar iyisin ki,sağol!

Kafamı 'tamam' anlamında salladım. Odama geldiğimizde beni yatağa oturttu. Sırtımı duvara yasladım.

"Yaranı tekrar temizlememiz lazım. Bell'i çağırayım."Işınlandı.

Galiba o gün burnumu silen kadından bahsediyordu.

Tekrar odama ışınlandığında elinde yardım seti vardı.

"Bell yoktu yaranı ben temizleyeceğim."dedi. Gözlerimi uzunca kapatıp açtım 'onayladım'. Yanıma yaklaşıp yatağa oturdu.

Bantı çıkardı. Yaranın yarısı kurusa da diğer yarısı kanıyordu. Hector pamuğa bir şeyler döküp yarama pamuğu değdirdiğinde 'acıyor' anlamında bir ses çıkardım.

"Acıyor mu."diye sorduğunda diğer elimi alnıma koyarak konuştum.

"Acımıyor."

Yalan söyleyesim tuttu bugün.

Bana garip garip baktı. Ama ben ona bakmıyordum.

Bantı yapıştırdı. Işınlandı.

Kalktığımda hala başım dönüyordu. Pijamalarımı giyip yatağa yatıp düşünmeye başladım.

O gün araba çarptığında yaram iyileşmişti neden şimdi iyileşmedi?

Galiba güçlerimin seviyesi var ve o seviyeleri arttırmalıyım.

Esneyip gözlerimi kapattım.

Işınlanma sesi duyduğumda Hector'un geldiğini anladım.

Hector'dan

Yardım setini yerine koydum. Ve tekrar Victoria'nın odasına ışınlandım. Sallanan koltuğa yavaşça oturdum. Uyumadığını biliyordum. Tamamen dalmasını bekledim. Uyuduğunda kalktım ve üstünü örttüm. Yüzüne bir süre baktığımda kalbime bir ağrı girdi. Kalbimin üzerine elimi koydum. Kalbim sıkışıyor ve derin nefes alamıyordum.

KAN ve YARALARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin