Sabah uyandığımda birkaç dakika kendime gelmeye çalıştım. Vücudum olduğundan daha ağır hissediyordum çünkü başka bir beden daha bana ağırlık veriyordu.
Alex'e doğru kafamı çevirdim. Bir yastığa sarılıyordu ve çok sevimli duruyordu. Yastığa kim gibi davrandığını biliyorum Alex.
İçimden geçirdiğim düşünceyle Hector'un başını kaldırdım ve yataktan kalktım. Hector'un üstünü örtüp banyoya girdim. Uyuduğumdan beri canım sevgilim yüzünden gram hareket edememiştim. Bu sebeple de bir taraflarım kilitlenmişti.
Giyinip banyodan çıktım.
Mutfağa gidip buzdolabını karıştırdım. Yumurta dahi bulamayınca diğerlerinin odasına ışınlandım. Yataklarına bakmak istemiyorum çünkü onları ne halde bulacağımı biliyorum.
Birden duyduğum uykulu sesle irkildim
"Mavişim?"
Stanley'in çıplak bedeninin altından sıyrılıp yanıma gelen Eva'yı izliyordum. Gözünü ovuşturarak ve esneyerek konuştu
"Günaydın."
"Günaydın uykucu prenses."
"Herkes daha uyuyor onlar daha çok uykucular."
"Herneyse bizim buzdolabında yiyecek hiçbir şey yok sizinkine bakmaya geldim."
Gülerek
"Boşuna gelmişin bizimkinde sadece içki var. Bekle burda,hazırlanıp markete çıkalım."dedi.
"Tamam."dedim. O banyoya gitti bende bizim otel odasına tekrar ışınlanıp telefonumu aldım.
Geri döndüğümde saçını düzeltiyordu.
"Hadi çıkalım."dediğinde aklıma takılan soruyu sordum
"Eva bizim paramız var mı ki?"
Eva elindeki siyah kredi kartını göstererek gülümsedi. Kapıyı yavaşça kapatıp çıktık.
Market otelin hemen yanındaydı. Gidip birkaç günlük alışveriş yapıp marketten çıktık. Kahvaltıyı bizim otel odasında yapmayı planlayarak odaya geldik. Ne Alex ne de Hector buradaydı. Diğer odada olduklarını düşünerek mutfağa geçip kahvaltıyı hazırladık.
Masayı çok güzel süsledikten sonra
"Gidip onları çağırayım."diyerek diğer odaya ışınlandım. Burada da kimse yoktu.Tekrar odaya geri ışınlandığımda
"Orada da yoklar."dedim.
Eva eline telefonunu aldığında
"Maviş...Sıçtık!"diyerek telefonu elime verdi.
Stanley *4 cevapsız arama*
Cedric *2 cevapsız arama*
Hector *1 cevapsız arama*Direk kendi telefonumu elime aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN ve YARALARI
Science Fiction"Hector beni ve belimi rahat bırak."diye fısıldadım. Neden onu uyandırmaya kıyamıyorum? ~ "O üç gün önce tanıştığın biri senin için uykusundan vazgeçti. Ve senden bir kaç dakika daha uyku istiyor." "Ben uyku muyum?" "Hayır sen huzurlu uykusun. Şimdi...