Alex bana baktı ona 'git bi bak ne istiyor' anlamında göz kırptım.
Hector ile yalnız kaldığımda Hector yanıma yaklaştı
"Şu Alex gözüme batıyor. Biliyorsun eğer sana karşı bir şey hissederse kontrolden çıkarım. Ama çıkmak istemiyorum çünkü o seni mutlu ediyor,bana da kötü davranmıyor."
Ona doğru baktım. Sol avcumu gösterdim. Yarık izi duruyordu.
"Ne oldu!"diye sorarken içeri Alex girdi. Hector'a gözümle Alex'in avcunu işaret ettim. Hector Alex'in avcuna dikatli baktığında onun da bir yarık izi olduğunu gördü. Not defterimi çıkarıp hızlıca şunu yazdın
'Sonsuza kadar KARDEŞ olma yemini.'
Kaşlarını kaldırdı.
Alex tekrar koltuğa oturduğunda doğruldum ve 'ne varmış' anlamında göz kıptım.
"Okul çıkışı cafe'ye gitmek istiyor. Düşüneyim dedim."
Not defterine
'Düşün bakayım,ben kızla konuşayım,pardon tanışayım.'
Kütüphaneden çıkıp kızı buldum.
Elimi merhaba anlamında salladım.
"Merhaba."diye garipçe cevap verdi.
Not defterimi çıkarıp
'Benim Alex'i randevuya davet etmişin?'diye yazdım.
Kız gözlerini büyüttü. Sonra da yere bakıp
"Ben onun senin olduğunu bilmiyordum,bilseydim davet etmezdim özür dilerim."
Gözünden bir damla yere düştü.
Vay be ilk defa birini bu kadar hızlı ağlattım.
Çok sevimli gibi gözüküyordu. Çekik açık kahve gözleri kızarmıştı.
Hemen not defterime şunu yazdım
'Kız öyle değil benim KARDEŞİM o."
"Ne? Gerçekten mi."
Gülümsedi. Gözyaşlarını sildi.
"Düşüneyim demişti bana. Yoksa benimle randevuya gitmemek için mi gönderdi seni?"
Not defterine
'Hayır tam tersi randevuya gitmek hatta okul çıkışında birlikte cafeye gitmek istiyor. Seni güzel bulmuş.'
Ellerini ağzına kapadı.
"Gerçekten mi?"
Kafamı salladım. Son göz yaşını silip
"Sen neden konuşmuyorsun?"diye sordu. Boyunluğumu çıkarıp boynumdaki bantı gösterdim. Ve elimle bıçak tutmuş gibi yapıp kendi boğazımın kesildiğini anlattım.
"Anladım. Memnun oldum Lina ben."
Elini uzattı. Not defterime adımı yazıp ona gösterdim.
Elimi uzattım.
"Sonra görüşürüz Victoria."
Göz kırptım ve arkamı dönüp kütüphanedeki odaya geri döndüm. Geldiğimde Alex ayağa kalktı.
"Tanıştın mı,nasıl biri? Bence güzeldi yani gözleri."dediğinde 'ciddi misin?' anlamında ona baktım.
Not defterimden eski yazdıklarımı çıkarıp ona defteri uzattım.
'Hayır tam tersi seninle randevuya çıkmak hatta okul çıkışında birlikte cafeye gitmek istiyor. Seni güzel bulmuş.'
Alex gülümseyip bana sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN ve YARALARI
Science Fiction"Hector beni ve belimi rahat bırak."diye fısıldadım. Neden onu uyandırmaya kıyamıyorum? ~ "O üç gün önce tanıştığın biri senin için uykusundan vazgeçti. Ve senden bir kaç dakika daha uyku istiyor." "Ben uyku muyum?" "Hayır sen huzurlu uykusun. Şimdi...