"Ayağıma Geldiniz"

13 5 2
                                    

"Ha!Siktir!"dememle diğerleri hemen yaklaştılar. Silahın üstünde William Spencer yazıyordu ve yanında da logosu vardı.

Alex: Çocuklar biz çok tehlikeli bir yerdeyiz. Çıkmamız lazım.

Kapıya doğru ilerledik. Mağaranın kapısı tam en öndeki Eva geçicekken kapandı.

"Ne bokum oluyo?!"

İçeri bir sis dolmaya başladığında boğazım yanmaya başladı. Otomatik olarak herkes öksürmeye başladı. Ayaklarımdaki tüm güç çekilince diz çöktüm. Hector gelip kollarını bana sardı. Sis o kadar çoktu ki onun yeşillerini dahi göremiyordum.

Gözlerim ağırlaşmaya başladığında son kez etrafta gözlerimi gezdirdim. Herkes yerde gözleri kapalı halde duruyordu.

Bilincimi kaybetmeden önce gördüğüm son şey maskeli bir adamın bana doğru yaklaşmasıydı...

~

Ha siktir heryerim ağrıyor.

Gözümü açtığımda birden gelen ağır ışıkla gözüm karardı. Ve ben ellerimi hareket ettiremiyordum. Duvara sabitlenmiştim. Damar yolumdan sürekli bir sıvı vücuduma giriyordu. Işınlanmaya çalıştım. Vücuduma çok ağır bir acı geldiğinde bağırdım.

Alex ve Hector'a kafamı çevirdim. Onlar da benimle aynı durumdaydılar.

"Sakın güçlerinizi kullanmayın!"dediğimde kapıdan içeri William girdi.

"Tekrar görüşmemiz çok güzel oldu Victoria. Kendi kendinize ayağıma geldiniz."diyip Alex'e döndü. Alex'in saçını tutup kendisine baktırdı.

"Bırak onu!" Bağırışıma aldırış etmemişti. Gözlerini Alex'in yüzünde gezdirdi. Alex William'ın yüzüne tükürdüğünde küçük bir kahkaha patlatmış olabilirim. William sinirlenip Alex'e çok güçlü bir yumruk geçirdi. Alex'in başı öne düşünce bana doğru gelip cebindeki bıçağı çıkardı.

"Sakın ona dokunayım deme."Hector'un demesiyle William ona baka baka bana yaklaşmaya devam etti.

William bıçağı boynumda gezdirince Hector'un aynısını bana yaptığını hatırladım.

"Hatırladın mı Victoria?"

Sorusuyla William'a baktım. Kalbim göğsümden çıkarcasına atıyordu. Aynı o günkü gibi kesik kesik nefesler aldığımda kendime gelemedim. Başım dönüyordu. William

"Sonra ne olmuştu?"diyerek yüzünü boynuma yaklaştırdı. Hector

"Sakın! Hayır!"diyerek gücünü kullanmaya çalıştı. Acıdan vücudunun titrediğini gördüğümde kendime geldim. Kafamı William'ın burnuna geçirdiğimde geri sendeledi.

"Seni küçük-"

"Bizden NE istiyorsun?"

"Sizden bir şey istemiyorum SİZİ istiyorum tatlı kız."

Kusucam şimdi Öğk

Hector: Bir daha ona yavşarsan-

William Hector'a yaklaştı.

"Ne olur?"

"Bu-"

Hector bağırarak William'ın arkasına ışınlandı. William'ın ensesine güçlü bir yumruk attığında moruk yere yığıldı.

Hector'un bileklerinden duman çıkmaya başladığında gözleri kaydı. Dengesini kaybedip yere düştü.

"Hector!"bağırdığımda Alex'e baktım.

KAN ve YARALARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin