"Hay görevine"

25 4 0
                                    

Yok kimse tutamaz beni atlayacam bunun üstüne.

Bir anda kolumun sıkılmasıyla koluma baktım. Beverley'nin gözleri bana şey gibi bakıyordu. 'Bulaşma buna,maldır bu'.

Derin nefes çekip bir süre gözlerimi kapatıp açtım.

"Görev,ne zaman?"

Yere düşen kardeşler toparlanırken Nico üstünü düzelterek konuştu

"Yarın sabah yola çıkacağız."

"Plan ne?"

Sorduğum soruyla gözlerinin bir anda kısılması ile kaşlarımı çattım.

"Plan var dimi?"

"Var,var da..."

" 'da' ne?"

"Alışık olman şaşırttı."

"Neden alışık olmayayım ki,biz de sizin gibi görevlere katılıyoruz."

Hepsinin kafasını bir anda kaldırıp bana bakmasıyla sordukları sorular bir oldu.

"Biz mi?"Hugo kollarını göğsünün altında birleştirdi.

"Siz mi?"Luke'da onu taklit etmeye çalıştı.

"E-eve-"

Kapının ardından bir kadın çıkmasıyla yüreğimin de ödüme gireceğini hissettim.

Öyle gelinir mi hayvan!

"Eveeet. İnanamıyorum bu o mu?"

Diyip kolumu tuttu ve incelemeye başladı. Ben bu kadını bir yerden hatırlıyorum...

"Kim bu kodumun manyağı?"diye sorarak Beverley'e döndüm.

Kadın duymuyordu çünkü bana 'waow,vay canına, İNANAMIYORUM!'demesinden fısıltılı sesimi Bev dışında kimse duyamıyordu. Etrafımda dönüp dolaşıp

"Düşündüğümden daha fazla kası var."

"Ne diyon sen kanka iyi misin?"sorduğum sorunun tonuyla bana döndü.

"Hugo! Duydun mu bana kanka dedi! VAAAAA!"

"KULAĞIM! VAAAAA!"diye onunla bağırmaya başladığımda gözüm diğerlerine kaydı. Hepsi ilk birbirlerine baktılar sonra kahkaha atmaya başladılar.

"Ne gülüyonuz olm?"

Hugo... Hector gibi gülüyor. Onu özledim. Gamzesini özledim. Yeşillerini özledim. Öpüşünü özledim.

Hay! Ben bunları düşünürken Hugo'yla bayağadır bakıştığım için gözlerimi kaçırdım.

Luke kahkaha atmaktan dizlerinin üstüne çökmüş ve karnını tutuyordu.

"Reyna ve ikisi birleşince karnım patlar benim, ayırın şunları."dediğinde doğrulmaya çalışıyordu.

"Tamam,"dediğimde bana döndüler "odam nerede?"bir anda Hugo'dan gelen cevapla başımı ona çevirdim.

"Odanda duruyosun."

Nasıl? Ben Beverley ile mi yatıcaktım?

Gözüm Beverley'in oturduğu yatağın yanındaki yatağa kaydı.

Pekâlâ...

"Ta-tamam."

"Ne bekliyordun herkese ayrı oda yapacağımızı mı?" Sorusuyla Mira'ya döndüm. Ben bunu da geberticem. Bir saattir bana mal mal bakıyor.

"Yok ben çatıda yatmayı düşünmüştüm canım."gözümü devirerek yatağa,yatağıma yöneldim.

Otururduktan sonra bir süre hepsinin gözü bendeydi.

KAN ve YARALARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin