"Noluyor Eva?!"diye bağırdım.
"Sahile gidiyoruz hem de sadece 5'imiz. Rıchard'ın işi varmış."dedi tam konuşacaktım ki tekrar konuştu
"Ve bir güzel haber daha akşama balo varmış o zaman da Richard gelmemiş olacak. Yani baloya gideceğiz ve onun için istediğimiz elbiseyi alabiliriz." Ağzım açık ona bakıyordum. İkiside çok güzel haberdi.
Milkshake'imizi içip hazırlandık. Çocuklar bizi odalarımıza almaya geldiğinde. Saçımı son kere düzelttim.
Stanley'i bana bakıyordu. Ne demek istediği anladım. 'Eva ile konuşabilir miyim?'
Uzun bir nefes verdim.
"Yürüyün aşk kuşları sizin vicdanımı sızlatan bakışlarınızla uğraşamam."
İkisi birbirine bakıp güldü. Eva kolunu Stan'in beline sardı. Stan'de kolunu Eva'nın omzuna attı. Cedric en önde gidiyordu. En arkada ise ben ve Hector yürüyorduk. Otelden çıkıp sahile indik. Herkes sevgilisiyle mi yürür arkadaş.
Özenip Hector'a yaklaştım içimden de konuşuyordum 'Hoşlanıyorsa sarılır'
Bir anda omzuma kolunu atmasıyla kafamı kaldırdım. Yeşilleriyle bana baktı. Elimi onun beline attım.
Bir süre yürüdük. Sonra Eva Stan'dan koşarak ayrıldı ve bir mağzaya koştu. Hemen arkasından koştum.
Mağza sa bir sürü kıyafet vardu. Hepsini denedik. Hector benim giydiğim her elbiseye aynı tepkiyi veriyordu.
'ilk defa elbise giyen kız' gibi.
En sonunda mükemmel bir elbise buldum. Gözlerimle uyumlu olduğunu düşünüp mavisini aldım.
Kasada parayı ödeyip gezmeye devam ettik. Eva'nın poşedini Stan benim poşedimi Hector taşıyordu.
Sonunda erkeklere takım elbise alabileceğimiz bir yer.
İçeri girdik ve çocukları bekledik. Hector lacivert bir takım elbiseyle çıktı Stan ise beyaz. Cedric çoktan siyah takım elbise seçmiş ve almıştı bile.
İkisi de kravatlarını bağlamamıştı Eva Stan'in yanına giderek kravatını bağlamaya başladı. En başta Hector'da benden bekledi ama gelmediğimi görünce aynada kendi bağlamaya çalıştı.Çok arada kaldım ama kravatı bağlamak için şekilde şekile giriyordu. En son neredeyse kendini boğacaktı yanına koştum.
"Dur boğulacan şimdi."dedim
Kravatı bağlarken
"Bunu nerden biliyorsun,sevgilin mi vardı?"diye sordu
"Babamdan biliyorum,seni kıskanç."dedim
Saçlarını karıştırdığında Eva ile Stan'e kafamızı çevirdik. Eva, Stan'in kravatını bir anda çekti ve öpüştüler.
Hector bana döndü. Kravatını bağladım ve geriye çekildim."Sakın umutlanma,benden bu kadar."dediğimde mağazadan çıkıyordum. Arkadan bağırdı
"Hadi ama bir kereciiiik!"
Beni gıcık etmeye çalışıyor bu salak.
Takım elbiselerini aldılar. Sahilde o kadar çok küçük tezgah vardı ki her birinden bir bilezik bir yüzük bir kolye almak istiyordum.
"Hector bundan da alalım."dedim
"Öpersen olur."diye şart koştu. Kısa bir nefes verdim ve yanağından öptüm.
Oynuyor benimle pislik!
"Ama dudakt-"
"Kes sesini ve şunları bana al."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN ve YARALARI
Science Fiction"Hector beni ve belimi rahat bırak."diye fısıldadım. Neden onu uyandırmaya kıyamıyorum? ~ "O üç gün önce tanıştığın biri senin için uykusundan vazgeçti. Ve senden bir kaç dakika daha uyku istiyor." "Ben uyku muyum?" "Hayır sen huzurlu uykusun. Şimdi...