Acı Dolu Gün

22 6 0
                                    

Hector'dan ~

Uyumaya çalıştığım sırada yanımdaki iki farklı odadan ağlama sesi geldi. Victoria'nın odasına doğru gidiyordum fakat Eva'nın odasından gelen çığlıkla odaya ışınlandım.

Stanley ve Cedric, Eva'nın içinde olduğu yorganın yanında duruyolardı.

"Noluyor o iyi mi?"diye sorduğumda Eva ağlamalı sesiyle cevap verdi.

"Hayır değil."

"Neden ne oldu?"diye sorduğumda Stanley 'bilmiyorum anlamında omuz silkti.

Eva bir anda yorganın altından kafasını çıkarttı ve yorganla beraber Victoria'nın odasına koşmaya başaldı

"Mavişiiiim!"

Victoria'nın odasına geldiğimizde onu da aynı halde bulduk yorganın altında.

Eva Victoria'nın yatağına zıplayıp kendi yorganını da onunkinin üstüne attı.

"Noluyor sizeee?!" Cedric'in sorusuyla Stanley bize doğru yaklaşıp şakaklarını tutarak cevap verdi

"Regl olmuşlar."

Hepimiz birbirimize 'Sıçtık' anlamında baktık.

~

Kızlar hala ağlıyordu ve ne yapacağımızı bilmeden onlara bakıyorduk. Sarılamıyorduk çünkü yaklaşmaya çalıştığımız anda sanki bize düşman gibi davranıyolardı.
Alex'in odaya girmesiyle kapıya baktık.

"Düşündüğüm şey mi?" Alex'in sorusuna başımızla onay verdik.

"Tamam beyler benimle gelin. Yoksa onlar sizi birazdan öldürecek."

Odadan çıktığımızda Alex bizi dış kapıya götürüyordu.

"Onların ağlamasını nasıl durduracağız?"sorumu direk cevapladı

"Çikolata,aburcubur ve birtakım diğer ihtiyaçlar ile."

Markete gidip yığınla çikolata seçtik,aburcuburları ve marketin yarısını aldıktan sonra işte o malum ihtiyaç.

"Kim alıyor?"Cedric'in sorusuyla birbirimize baktık
Bunu yapmalıyım. Victoria için!

"Ben alıcam."

~

Marketten çıktığımızda koşa koşa köşke girdik. Odaya geldiğimizde Victoria Eva'nın göğsüne yatmış ağlıyordu. Eva'da ağlayarak onun yanağını okşuyordu.

İkisi de bize döndü. Poşetleri hızlıca yatağa koyup geri çekildik. Daha fazla yaklaşırsak bizi parçalayabilirlerdi.

Birbirlerine bakıp gülümsediler

"Aman tanrım gülümsüyorlar."Cedric'in mutluluğuyla Alex'e döndüm. Alex çok gururlu bakıyordu. Işınlanıp 3 tane sandalye alıp odaya geldim. Victoria'nın odasında oturup onların mutluluğunu izliyorduk.

Aburcuburları yedikten sonra uyumaları için Stanley Eva'yı odasına götürdü. Ben de Victoria ile kaldım.

Sallanan koltuğa oturdum. Vicky yorganın altında bir oraya bir buraya kıvranıyordu.

"Çok mu ağrıyor?" Sorumla kafasını yorganın altından çıkardı ve 'evet' anlamında kafasını salladı. Çok masum görünüyordu.

"Sarılayım mı?"

"Olur."diye cevapladıktan sonra yatağında bana yer açtı. Yatağa yattım ve kolumu onun omzuna attım. O da göğsüme kafasını koydu ve kolunu belime sardı.

KAN ve YARALARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin