İşim gücüm olmadığından bölüm yazıyorum ve gayet hoşuma gidiyorrr Minik bir cynonari de olabilir yane (aklımdaki her şeyi yazıcam................)
Alhaitham yurttan çıkarken Kaveh'in yakın olduğu bir arkadaşına denk gelmişti, kızıl saçları olan, okyanus rengini hatırlatan gözleri olan hoş bir kızdı, ismi Nilouydu. Nilou onu görünce yanına gitmişti endişeli bir şekilde.
"Hey.. Sen Kaveh'in oda arkadaşısın değil mi?? Telefonlarımı açmıyorda.. Ona ne oldu biliyormusun?.." Alhaitham ona dönmüştü. "Kaveh rahatsız biraz bu yüzden odada dinleniyor.." Nilou derin nefes vermişti, rahatlamıştı.
"Oh.. Rahatladım.. Ayrıca ona söylemem gereken şeyler vardı.." Alhaitham. "Ne gibi? Ona iletebilirim.." Nilou biraz gerilmişti. "Şey.. Malum.. Mimarlık bölümünde en yeteneklilerden olduğundan bazı kişiler.. onların projelerini falan çalıyorlar.. veya zarar veriyorlar.. o yüzden biraz korkuyorum.." Alhaitham elini ensesine atmıştı.
"Bir şey olacağını zannetmiyorum.. Ayrıca onunla birlikte benim de odam benden korkmaları gerekir ki çoğu kişi böyle dedikodular yaydığı için." Nilou onun için üzülmüştü. "Öyle dememelisin kendine.. Hem gayet çalışkan ve nazik birisin^^"
Alhaitham kaşlarını biraz çatmıştı. "Benim hakkımda ne biliyor olabilirsin ki bunları söylüyorsun..?" Nilou gerilmişti ve ellerini kaldırmıştı. "Y-yanlış anlama^^ Tighnari ve Kaveh senin hakkında bahsediyorlar. Kaveh genellikle laf atıyor ama.. Tighnariden duyduğum kadarıyla kendini göstermesen bile muhabbetinin sardığını duymuştumm" Alhaitham kaşlarını rahat bırakmıştı ve gözlerini başka bir yere döndürmüştü.
"Benim hakkımda böyle konuştuğunu bilmiyordum.." Nilou gülümsemişti. "Oh! Seni tuttuysam özür dilerim hehe.."
"Sıkıntı değil.. İşimi halledip geri dönsem iyi olur.." Nilou onun omzuna dokunmuştu ve ona el sallayıp gitmişti oradan. Alhaitham da Kaveh'e yemek almaya gitmişti..
Kaveh, Alhaitham gelmeden önce uyanmıştı. Yorgun ve bitik hissediyordu kendini.. Etrafına bakındığında sehpasında ilaç kutularını, içinde su olan kap ve ıslak havluyu görmüştü.. Alhaitham'a bakınmıştı ama onu göremeyince ona seslenmişti belki banyodadır diye.. Sesi de pek çıkmadığından telefonunu aramıştı.
Telefonu masadaydı fakat kalkacak durumda değildi, mecbur yatmaya devam etmişti..
Yine onu projeyi yetiştirememe stresi basınca yataktan kalkmıştı, masasına gidip telefonunu almıştı..
Ama bacaklarına ağrı girince sandalyesine oturmak zorunda kalmıştı.. Ateşi olduğunu hissediyordu ama bunu takmayıp arkadaşına yazmıştı proje planlarını ve orada bıraktığı eşyalarını getirmesi için..
Arkadaşı da derse gireceğinden daha sonra getirebileceğini söylemişti. Kaveh ise içini rahat tutması gerekse bile tam tersi oluyordu.. Bu stres ve hastalıkla kendini daha da kötü hissediyordu. başını masaya yaslamıştı, bir süre kafasını orada tutmuştu fakat yorgunluk basınca uyuya kalmıştı..
Alhaitham odaya geri odaya dönünce Kaveh'e bakmıştı. Yemekleri masaya bırakıp dürtmüştü onu. "Kaveh uyan" Kaveh tepki vermemişti. O ise iç çekmişti, onu doğrultmaya çalışmıştı. Kaveh öyle uyandığından ona bakmıştı. "Alhaitham?.." Alhaitham onun hafif başına vurmuştu. "Yatağından neden kalkıyorsun? Dinlenmen gerek" Kaveh kafasını tutmuştu. "Telefonumu.. Aldım arkadaşıma yazmalıydım.." Alhaitham kollarını birleştirmişti. "Sebep?"
.
"Proje yapmam lazım.. Malzemelerim ve planlarımın hepsi onda.." Alhaitham iç çekmişti. "Bu halde bile hâlâ projeyi mi düşünüyorsun?" Kaveh ayağı kalkmıştı. "Önemli.. Ö-önemli bir proje bu.. Bunu yapamazsam veya veremezsem kendime bu konuda fazla yüklenirim.. Ailemde öyle.." Alhaitham pek umursamamıştı. "Açıklama için teşekkürler şimdi yatağa dön" Kaveh. "Umurunda bile değil, değil mi?(ー ー;)" Alhaitham yatağı gösteriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝔎𝔞𝔳𝔢𝔥𝔱𝔥𝔞𝔪
Fanfictionheellooooo sizi kavehtham kitabı ile karşıladımmmmm<3 Hoşunuza gider mi bilmem amaa sevmezseniz ve cringe bulursanız lütfen yerime yastığı tepikleyin^^(ben öyle yapıyorum sinir olduğum şeylere-) iyi okumalar^^