~17~

236 25 12
                                    


Haloooooo bu bölümü kazuscaraya yapim dedimmmm bu shipi sevmeyenler olabilir TwT bu yüzden onların kısmı bittiği zaman'a uzun bir çizgi koymuş olecem haberiniz olsen. Aynı zamanda Jing yuan'a tam 70 wish biriktirdim ama Himeko geldy :') İlk 5*lm Bronya olduğundan momyleri tamamladım hehe bir de welt olsa FGHJKFDFGUIUFDSDFGIO




Kazuha, Scaramouche'n adresine gelmişti.. İçeriden kavga sesleri geliyordu bu yüzden gerilmişti.. 

Sakinliğini koruyup kapıyı çalmıştı.. Scaramouche üzeri dağınık bir halde kapıyı açmıştı. Kapı da Kazuhayı görünce şaşırmıştı.. "Öğlenden sonra buluşmayacak mıydık biz?" Kazuha elini ensesine götürmüştü.. "Biliyorum.. Ama.. Babamın işleri çıkmış bu yüzden.. Akşam sumeruya dönmek zorundayız.."

Scaramouche buna üzülmüştü ama çaktırmamıştı.. "İçeri girmeni istemiyorum.. Beni biraz bekler misin?.." Kazuha gülümsemişti.. "T-tabii.." Scaramouche kapıyı geri kapatmıştı.. Kazuha ise onu beklemeye başlamıştı.. Beklerken içeriden yine gürültüler geliyordu.. Scaramouche kapıyı geri açıp hazır bir şekilde evden çıkmıştı..

Çıkarken de annesine bağırıp orta parmak çekmişti.. Kapıyı sertçe kapatıp, Kazuhayı çekiştirerek uzaklaştırmıştı evden.. "Ev savaş alanı gibi.." Scaramouche iç çekmişti.. "Hiç sorma.. O kaltak karı yine aptal aptal şeylere sövüyor.." 

"O senin annen değil mi..? Çok berbat bir ilişkiniz var.." Scaramouche ona dönmüştü.. "Siktir etsene.. O karı gençken amını kimseye göstermeseydi olmazdı böyle" Kazuha böyle konuşmasına alışkın olmadığından sadece gergin bir şekilde gülümsemişti.. Scaramouche ise iç çekmişti.. "Onun adına üzgünüm.. Gerilmiş duruyorsun.."

"Kavgalara alışkın değilim sadece üzme kendini" Scaramouche hafif gülümsemişti. "Teyzemin yanına gitmeye karar verdim.." 

"Teyzen?" Scaramouche ayağına denk gelen taşı tekmelemişti.. "Sumeru'daki.. Nahida teyzem.." Kazuha durmuştu.. Ve bir anlığına Scaramouche'n sumeru da olduğunu hayal etmişti.. Bu onu fazlasıyla mutlu etmişti.. "Ama buradaki eğitimin ne olacak?" Scaramouche ona bakmıştı.. "Zaten mezuna kaldım.. Üniversite için çalışmaya başlarım.. Hem Nahida Teyzem bütün derslerde başarılı bir profesör o yüzden bana eğitim verebilir.. Ayrıca.. Sen de varsın.."

"Ben.. Derslerde o kadar başarılı değilim aslında.. Tarih bilgim iyi sadece.." Scaramouche ona yakınlaşmıştı.. Saçının kırmızı tutamını parmağında gezdirip sırıtmıştı.. "Senden fazlasıyla seksi bir Tarih hocası çıkar o zaman.." Kazuha'nın yanakları kızarmıştı.. Ve uzaklaşmıştı biraz.. "ş-şuanda amacım ona yönelik değil ama d-düşünebilirim"

Scaramouche onun utanmasını sevimli bulmuştu ama geri çekilmişti.. "her neysee aç mısın?" 

"Sabah çıkarken pek bir şey yemedim.. Eğer sen de öyleysen bir yere geçip yiyebiliriz.." Scaramouche ellerini cebine sokmuştu ve önden yürümeye başlamıştı.. "Güzel kahvaltı hazırlayan bir yer biliyorum.. Fazla arkamda kalma yavaş yürüyen insanlardan nefret ederim.."

Kazuha başını sallayarak onaylamıştı.. Onun arkasından yürümeye başlamıştı..



Birlikte yürürken, Kazuha kedisi ile gezen bir kadın görmüştü.. Bu yüzden durup onları izlemeye başlamıştı.. Scaramouche ona bakmıştı durduğunu görünce.. "Neye bakıyorsun?" Kazuha ona dönmüştü.. "Üzgünüm! Bir an.. Kendi kedilerimi hatırladım da.." Scaramouche tek kaşını kaldırmıştı ve sırıtmıştı.. "Kedilere olan zaafın değişmedi yani?"

𝔎𝔞𝔳𝔢𝔥𝔱𝔥𝔞𝔪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin