~21~

223 28 7
                                    


HELLO GAYS WELCOME TO MY CHANEL  

TODAY WE WILL DO CLOWN MAKEUP WITH YOU

:3333333333333333333

Sabah, Tighnari ve Cyno birbirilerine sarılmış halde kapı'nın yakınında Tighnari'nin yatağı olduğundan, yatakta uyuyorlardı.. Odaya geldikleri gibi uyumuşlardı.. Tighnari kötü bir rüya görmeye başlamıştı..

Cyno'nun onu terk ettiğini, aynı şekilde de ailesinin ona zarar verdiğini görüyordu.. Terlemeye başlamıştı.. Derin nefes alıp vermişti. 

Rüyadan uyanmayı denese de uyanamıyordu ve korkuyordu.. Gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı.. Cyno onun dibinde olduğundan bunu hissetmişti. Gözlerini yavaş yavaş açıp doğrulmuştu.. Başı ağrısa da, Tighnariye bakmıştı..

Onun yanına ne ara geldiğini sorgulamadan, ellerini onun omuzlarına götürüp uyanması için sarsmıştı onu. "Tighnari.. Uyan!"

Tighnari titremeye başlamıştı, gözlerini açabilmişti.. Karşısında ona endişeli bir şekilde bakan Cyno vardı.. Tighnari doğrulup hızlıca ona sarılmıştı.. Cynoyu kaybetmek istemiyordu.. Cyno paniklemişti her zaman ki gibi.. "N-ne oldu?! Yine kabus mu gördün?!"

Tighnari ağlamaya başlamıştı.. "Cyno lütfen beni terk etme.. Sensiz asla yapamam..." Cyno da ona sarılmıştı.. "Ben seni asla terk etmem Tighnari.. Neden böyle düşündün.." Tighnari geriye çekilip ona bakmıştı.. "Amacım seni üzmek değildi.. Sana daha önce anlatmalıydım.. Sonuçta çoğu derdimi senin sayende aşıyorum.."

Cyno onun göz yaşlarını silmişti.. Elini onun başına götürüp okşamıştı. "Seni zorlamak istememiştim.. Sadece.. Kıskandım.." 

Tighnari iç çekmişti.. "Bu zamana kadar sadece birilerini memnun etmekle uğraştım.." Cyno onu kendine yaslamıştı.. "Neden ki?"

"Aptalım da ondan.." 

"Deme öyle kendine tek aptal burada benim"

Tighnari kıkırdamıştı.. "Benim aptalımsın.." Cyno oldukları durumdan gayet memnundu.. "Senin aptalınım^^" Tighnari cesaretini toplamıştı.. "Konuyu açmak istemiyorum.. Bu yüzden.." Tighnari ona bakmıştı.. "Benimle randevuya sen çık.."

Cyno sessiz kalmıştı.. Ama kalbi o kadarda sessiz değildi, heyecanlanmıştı.. "O-olurrr? Bana uyar!" Tighnari onun heyecanlanmasını çok tatlı bulmuştu bu yüzden onun yanağından öpmüştü.. "Söz veriyorum pişman ettirmeyeceğim.."

"Şaka mı yapıyorsun?! Teyvatın en mutlu insanıyım şuan!" Cyno onu kendine çekmişti.. "O kız götümü yesin.." Tighnari gülmeye başlamıştı..

"Hatta o çok bilmiş Haithamları da çağıralım! Dördümüz randevuya çıkmış oluruz^^!" Tighnari iç çekmişti.. "TCG oynamak için onları da çağırıyorsun değil mi?"

"Yoooo....... Belki..?"

"Ah ah.."




O gün dersleri olduğundan bu randevu akşama kalmış gibi duruyordu.. Cyno dersten kaytarmıştı ve kantinde takılıyordu.. Nilou'nun dersi boş olduğundan o da kantindeydi.. Cynoyu görünce yanına koşup, karşısına oturmuştu.. Ondan dün olan her şeyi anlatmasını istemişti.. Cyno ilk bi şaşırmıştı ama olanları anlatmıştı.. Sonuç olarak barışmışlardı..

Nilou buna sevinmişti.. Faruzan'nın, Tighnariye buluşma ayarlamasını duyunca ama yine sinirlenmişti ve bu sefer Faruzan'ı bulmak için masadan kalkmıştı.. Cyno anlamasa da, umursamadan telefonunda oyun oynamaya başlamıştı..

𝔎𝔞𝔳𝔢𝔥𝔱𝔥𝔞𝔪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin