9. BÖLÜM KEĞĞ bölüm aralarına bakmayın aşkolar çünkü çoğu bölümü taslakta tutuyom(yeni bölüm yazmadan önce en son ne yazmışım diye bakiom da ehe)
İnazumaya gidecekleri zaman gelmişti.. Kaveh sabah erken kalkmıştı ki bu çok nadir görülürdü onda.. Güzel bir duş alıp yüz, saç bakımını yapmıştı.. Rahat bir şeyler giymişti üzerine. Alhaitham ise kısa sürede hazırlandığından Kavehe göre daha geç kalkmıştı. Onu ayakta görünce şaşırmıştı ama bir yandan işine gelmişti, beklemem diye.
Alhaitham hazırlanırken, Kaveh, Kazuha ile konuşmuştu.. İkisi de heyecanlı bir şekilde konuşma yaparken zaman hızlıydı ve Alhaitham hazırlanmış o ikisinin telefon konuşmasının bitmesini beklemişti..
Çantalarını alıp odadan çıkmışlardı.. Oda anahtarlarını teslim etmişlerdi ve bir taksi çağırmışlardı, Binecekleri tekne Port Ormos limanında olduğundan oraya doğru yola çıkmışlardı..
Gittiklerinde onları Kazuha ve ablasının manitası karşılamıştı.. O da geliyordu onlarla çünkü Thomayı kendi kardeşi gibi seviyordu, hem.. Ailesi olmadığından onu veren kişi Kazuha'nın ablası Beidou olacaktı..
Eşyalarını tekneye çıkartıp, tekneye binmişlerdi.. Beidou ile manitası dümenin başındaydı.. Kazuha'nın ailesi masa da, babası iş annesi ise kitap okuyordu.. Kavehi görünce sevinmişlerdi."Kaveh kuzumm ne kadar güzelleşmişsin sen öyle" Kaveh güneş vurduğundan güneş gözlüklerini takmıştı.. "O senin güzelliğin güzel teyzem" O kıkırdamıştı ve onun yanağını çekmişti.. Gözlerini Alhaithama döndürmüştü ve sırıtmıştı.. "Bu maşallahı olan oğlumuz kim?? Yoksa yeni sevgilin mi?"
Kaveh, Alhaithama bakmıştı ve kızarmıştı hafif. Sonra ona geri dönmüştü. "Alhaitham? Pfft! Hayır o benim oda arkadaşım.. Aynı zamanda Ayato'nun yakını yani aramızda o kadar yakın ilişki yok.. Öyle yani hehe.."
"Bak sen? Kaçırma oğlum böyle çocukları sonra çok pişman olursun bak" Kaveh yalandan kıkırdamıştı ve bu konuyu kapatıp koltuklara yerleşmişlerdi.. Kazuha ve Kaveh kendi aralarında muhabbet ederken Alhaitham; kulaklıklarını takmış, kitabını çantasından çıkartıp, okumaya başlamıştı..
Kaveh'in gözü ona gidiyordu, ondan daha çok göğüslerine gidiyordu.. Fazla ortaya çıktığından bakmadan edemiyordu, Kazuha ise ona tip tip bakmıştı.. "Sen onu mu dikizliyorsun?" Kaveh, Kazuhaya dönmüştü hızlıca. "Ne?! H-hayır! Neden dikizleyeyim?!" Kazuha geriye yaslanmıştı inanmamış bir yüz ifadesiyle.. "Onu ben bilmem belki etkileniyorsundur" Kaveh yalandan ve yüksek sesle gülmüştü.. Elini arkadan öne atıp. "BEN? PFTTTT ONDAN ETKİLENİYORUM?? HAH!"
Kazuha sesi yüksek geldiğinden biraz tırsmıştı.. "Bağırmana gerek yoktu-" Kaveh ağızın kapatmıştı. Alhaitham duydu mu diye de ona bakmıştı..
O hâlâ kitabı ile ilgileniyordu, içi rahatlamıştı ve tekrar Kazuhaya dönmüştü.. "Evet belki güzel vücudu olabilir ama bu ondan etkilendiğim anlamını taşımıyor o hâlâ bir odun.." Kazuha, Kavehi süzmüştü ve hafif sırıtmıştı.. "Lütfen yani annem bile beğendiyse senin beğenmeme gibi bir ihtimalin yok" Kaveh hâlâ Alhaithamın göğüslerine bakıyordu.. Güneş gözlüklerinden anlamayacağını düşünüyordu..
"Kaveh, sapık mısın bakmasana çocuğun memelerine" Kaveh yine yalandan kıkırdamıştı. "Canım ben ona bakmıyorum ki arkasında güzel bir manzara var ona bakıyorum???" Kazuha iç çekmişti. "Canım belli oluyor ona baktığın yakında çocuğun yanına gidip bakacaksın.." Kaveh ona dönmüştü ve sırtını yaslayıp kollarını birbirine dolamıştı.. "İyi be.." Kazuha. "Bu kadar etkileniyorsan git flört et ne diyeyim" Kaveh geri doğrulmuştu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝔎𝔞𝔳𝔢𝔥𝔱𝔥𝔞𝔪
أدب الهواةheellooooo sizi kavehtham kitabı ile karşıladımmmmm<3 Hoşunuza gider mi bilmem amaa sevmezseniz ve cringe bulursanız lütfen yerime yastığı tepikleyin^^(ben öyle yapıyorum sinir olduğum şeylere-) iyi okumalar^^