~11~

350 36 55
                                    

HELOİİİİİİİİ ÇOK MUTLUYEM ÇÜNKÜ 2 YIL SONRA UMUTLA BEKLEDİĞİM BAİZHUYU ÇIKARDIIIMMMMMMM SİZ BU GÜNCELLEME DE KİME ATTIYSANIZ UMARIM ÇIKARMIŞSINIZDIRRRRRR  C3 Kavehimi kasıcam ama çok üşeniyorum.......... HER NEYSSSS SİZİYENİ BÖLÜMLE BAŞBAŞA BIRAKIORMMMM




Sabaha doğru herkes yavaş yavaş kalkmaya başlamıştı, Thoma ve her ne kadar mutfakta bile bulunmasını istemeyen Ayato kahvaltı hazırlamaya çalışıyorlardı.. Malum Ayato buz dolabında ne varsa çıkarmak istiyordu.. Yaramaz bir çocuk gibiydi, bu huyu Thomayı sinir ettiğinden Ayatoyu mutfaktan atmıştı ve onun yerine daha düzgün yüzünü yıkayamamış Kazuhayı mutfağa almıştı.. Ayato da ne yapsın emekli olmuş gibi salonda oturmuştu.. Uzun süre işe gitmeyeceğinden canı da sıkılıyordu.. Kankası kız kardeşi ile Liyue'deydi ve düğüne katılamayacaklardı bu yüzden üzgündü..

Hatta arama yaptıklarında sürekli trip atıyordu.. Can sıkıntısından öleceğim derken Alhaitham inmişti aşağı, Kaveh güzellik uykusunda olduğundan ki aslında çirkinlik uykusu.. Her neyse onu uyandıramayacağını bildiğinden tek aşağı inmişti.. Ayato da onu kaptığı gibi bahçeye çıkarmıştı birlikte sohbet edip Taroumaru ile oynasınlar diye.. Alhaitham, daha çok kedi insanıydı bu yüzden köpeklerle anlaşamazdı.. Hele ki bayağı enerjik köpeklerle-

Taroumaru onu gördüğü gibi sevmişti bu yüzden üzerine atlayıp yüzünü yalamaya başlamıştı.. O ise ne kadar durmasını söylese de durmamıştı ve yüzü hep salya olmuştu.. Ayato onun bu durumuna fazlaca gülmüştü.. Ve genellikle Thoma dışında kimseye böyle davranmazdı, Ayato ve Ayaka'dan çekinirdi çünkü duruşlarından hep soğuk tipler olarak düşünürdü, akıllı köpecik


Alhaitham, Taroumaru ile uğraşırken Kaveh uyanmıştı. Kendine çeki düzen verip odadan çıkmıştı o da. Bahçedeki sesleri duyduğundan bahçeye gelmişti, Alhaithamın o manzarasını görünce karnına ağrılar girene kadar gülmeye başlamıştı.. Alhaitham ona bakmıştı ve sinir olmuştu.. Daha sonra zaten Taroumaru, Kavehi görünce bu sefer onun üzerine atlamıştı ama Kaveh durumdan, Alhaitham'a göre memnundu hatta gülmeye devam ediyordu.

Alhaitham doğrulup ona bakmıştı. Onunla dalga geçerim demişti ama istediği gibi pek olmamıştı, yine de gülümsemesi onun hoşuna gitmişti.. Aşık aşık bakarken de Ayato onun sırtına hafif ayağı ile vurmuştu, o da ona bakmıştı..

Ayato sırıtıyordu piç piç.. Alhaitham ise onun ayağına vurmuştu. Kaveh ise olduğu yerden kalkıp Taroumaru ile oyun oynamaya başlamıştı.. O Taroumaruyu kovalıyordu ya da Taroumaru onu kovalıyordu ve eğleniyorlardı.. ,

Thoma ve Kazuha kahvaltıyı hazırladıklarında ev halkını yemek salonuna toplamıştı.. Güzel bir şekilde kahvaltılarını yapmışlardı.. Kaveh hazır İnazumaya geldiklerinden İnazuma şehrine gitmek istiyordu çünkü oradaki yapılar çok hoşuna gidiyordu, ayrıca Thoma'nın düğün için planladıkları her şeyi de görmek istiyordu..

Bu yüzden ortalığı toparlamayı damat bey'e yıkıp Thomayı ve Kazuhayı çekiştirerek Thoma'nın odasına çıkmışlardı.. Yatağa geçip her şeyi göstermesini istemişti..

Kazuha zorlamamasını söylemişti ama Kaveh dinlemeden Thomayı bekliyordu.. "Hadi!!! İlk giyeceğin şeyi göster hatta!" Thoma kıkırdamıştı. "Üzgünüm ama henüz burada değil.. Bir kaç güne teslim edeceklerini söylemişlerdi.."

Kaveh kollarını birleştirmişti.. "Meh.. En kötü pijamalarınla evlenirsin bir şey olmaz" Thoma davetiyelerden birisini almıştı.. "Saçmalama Kaveh git sen pijamalarınla evlen.." Kaveh somurtmuştu. "İstedim! Ama neymiş çok saçma olurmuş! Hayatta bir ilk olurdu be!" Kazuha gülmüştü.. "Amaan kim uğraşacak damatlıkla pijamalarla evlen"

𝔎𝔞𝔳𝔢𝔥𝔱𝔥𝔞𝔪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin