~2~

423 43 23
                                    

Welcome to 2 episodeeee iyi okumalarrrrrrr~





2 Gün geçmişti Alhaitham ve Kaveh kolay alışmışlardı birbirilerine, fakat her akşam kavga çıkardıkları için diğer odadakiler bu konudan rahatsız oluyordu, konu Alhaitham olunca ama odaya gelmeye götleri korkuyordu..

Kaveh kendine şarap alıp odaya geri dönmüştü.. İçeri girince mekik çeken Alhaithamı görmüştü, Onun kulağında kulaklık olduğundan Kavehin geldiğini duymamıştı.. Kaveh ise onu izlemeye başlamıştı gözüne seksi geldiğinden.. Ciddi ciddi yatağa oturup, bacak bacak üzerine atıp izliyordu.. 

Alhaitham bir süre sonra fark etmişti onu, işi bitince kalkıp kulaklığını çıkartmıştı. "Ne ara geldin?" Kaveh "Bilmem.. hesaplamadım.. Ama yarım saat olmuştur.." Kaveh ona bakmaya devam ediyordu. Alhaitham ise havlusu ile terlerini silmişti "Bana ne kadar bakmaya devam edeceksin..?" Kaveh yüzünü sallamıştı ve biraz yanakları pembeleşmişti. "Kusura bakma-"

Alhaitham dolabına ilerleyip kendine temiz kıyafetler çıkartmıştı. "duşa gireceğim işin varsa hallet.." Kaveh elindeki şarapları masaya koymuştu "Yok sen gir.." Alhaitham banyoya gitmişti.. Kaveh ise kendi dolabına yaklaşmıştı.. 

Alhaithamın o terli ve kaslarının ön planda olduğu sahneyi unutamıyordu, o yüzden kafasını sertçe dolaba vurmuştu utançtan.. Daha sonra da üzerini değiştirip şarap şişelerinden bir tanesini alıp balkona çıkıp şişeyi açmıştı.. Alhaitham ise temizlenip odaya geri gelmişti.. Kavehi balkonda görünce yanına gitmişti.. "Gerçekten bu saatte içecek misin?" Kaveh ona bakmıştı. "Evet? Hem güneşin batımını izleyerek içmek gayet zevkli.." Alhaitham umursamayarak karşısına oturmuştu.. Kaveh ise şişesinden bir kaç yudum almıştı..

Yarım saat sonra Kaveh kafasını masaya yaslamış ortaya çıkan hilale bakıyordu.. Alhaitham ise ışığı yakmış kitabını okuyordu.. Kaveh ise gözlerini ona çevirmişti.. "HiçÇ.. sıkılmıyormusuuun?.." Alhaitham ona bakmıştı. "Neyden sıkılmam gerek?" Kaveh. "Kitaptan işte beeee.. Hep aynı şeyi okUYorsuuun.." Kaveh başını kaldırmıştı. Alhaitham ise onu biraz inceledikten sonra. "Kitabıma bulaşacağına ilk bi ayık kalmayı öğrensen nasıl olur?" Kaveh elini kendi başına atmıştı. "Ayııım bir kereee" Alhaitham kitabını kapatıp, şarap şişesini elinden almıştı. "Yeter bu kadar senin sarhoşluğunla uğraşamam bir de.."

Kaveh kaşlarını çatıp ayağı kalkmıştı ve öne doğru eğilip yüzünü ona yaklaştırmıştı. "Sen kimsin benim içmeme karışıyorsun ya?!!!" Alhaitham ona bıkmış şekilde bakıyordu.. Kaveh ise kaşlarını rahat bırakmıştı ve onun yüzünü incelemeye başlamıştı.. Alhaitham ise biraz garip bulduğundan geri çekmişti başını.. "Napıyon?" Kaveh bir elini onun yanağına koymuştu.. "Yüzüün.. Güzel.." Alhaitham onun yanağındaki elini alıp indirmişti.. "Sağol ama yüzüme dokunma.." Kaveh yanaklarını şişirmişti ve tekrar kaşlarını çatıp yerine geri oturmuştu.. 

"HmpH.." Alhaitham "Gidip yüzünü falan yıka bence" Kaveh kollarını birbirine bağlamıştı.. "Benim sUratım kirli mi?!!!!" Alhaitham iç çekmişti.. "Ayılman için dedim.. Ama kirli yanı da var yani.." Kavehin gözü dolmuştu. "Ben güZeel.. değil miyim..?" Alhaitham garipsemişti. "Ne dememi bekliyorsun?-" Kaveh "Çok güzelsin demeni belki!! Vyea.. EtKileyicisinn!!!" Alhaitham "Niye diyeyim?-" Kaveh mızmızlanarak "İnsAnlar ilgiyle MuTlu olur seni duyGusuz!" Kaveh olduğu yerden kalkmıştı ama içeri girecekken yere yapışmıştı.. Alhaitham ona garip bir şekilde bakmıştı, uğraşmak istemiyordu.. 

Elindeki şişeyi masaya bırakıp Kavehi yerden kaldırmıştı.. "Küçük çocuklar gibisin.. Çok sinir bozucusun.." Kaveh göz yaşı dökmeye başlamıştı.. Alhaitham son sınırına gelmeden onu yatağına götürüp yatırmıştı orada ağlasın diye.. Kaveh zaten yatağındaki peluşunu alıp sarılmıştı, Alhaitham'a ise dil çıkartıp "OdUun!!"

𝔎𝔞𝔳𝔢𝔥𝔱𝔥𝔞𝔪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin