halooo nassınızzz umarım iisinizzzz ii değilsenizz ben sizi iyi yabcam merak etmeyinnnn iyi olmayanın götüne güzel kırmızı terliklerimi sokucm hehe çok işsiz olduğumdan yukarıdakini yaptım GAJHGSDUIDFHGFEJH
Bir kaç gün geçmişti, Kaveh sonunda taburcu olacaktı.. Hastaneye ziyarete gelmeyen millet o taburcu olunca hastaneye yığılmıştı. Kaveh hepsine trip atıyordu, ama bunu daha önce ön gördükleri için ona meyveli dondurma ısmarlayıp çocuk gibi susturmuşlardı-
Malikaneye döndüklerinde de kısa süren bir hazırlıkla bir düğün yapmışlardı kazasız, belasız. Bu hep atlattıkları olayı silmeye yardımcı olmuştu.. Kısa süre sonra da şerif Kujou güzel bir haberle Kaveh'i bıçaklayan kişiyi bulduğunu söylemişti.. Konuşmadığını ama konuşturacağını söylemişti..
Kaveh odaya gelip, kendini yatağına atmıştı. Hastanede o kadar bunalmıştı ki artık sövmeye başlayacaktı.. Kazuha onun yanına gelmişti.. Duvara yaslanıp ona bakmıştı. "Ee? Sizden naber?" Kaveh ona bakmıştı.. "Bizden mi?"
Kazuha gülümsemişti.. "Alhaithamla daha çok yakınlaştınız sanki" Kaveh doğrulmuştu. "Sevgilimle yakınlaşmam gayet normal" Kazuha bunu biliyordum bakışı atmıştı. "Hayırlı olsun o zaman bir daha ki düğün sizden" Kaveh'in yanakları pembeleşmişti. "O kadar aceleye getirmeyiz ya.. Hem ailem üniversiteyi bitirmeyene kadar izin vermez" Kazuha onun yanına oturmuştu. "Bilmiyorum, işler Alhaitham olduğundan değişir sonuçta."
"Bu kadar meraklıysan sana da Lady Miko'nun oğlunu alalım Kazuhacımmm. Neydi adı Scaraboobs muydu" Kazuha elini başına koyup, ona soğuk şekilde bakmıştı. "Asıl adı Kunikuzushi ama o onu sevmiyor bu yüzden kendine başka bir isim verdi diyebilirim.. O da SCARAMOUCHE. Scaraboobs değil"
"Amma kızdın tamam. Onunla konuştun mu?" Kazuha'nın yanakları hafif pembeleşmişti ve kendini geriye yatırmıştı. "Lady Miko ile bir ara bize uğramışlardı.. O zaman üzülmememi söylemişti.. Soğuk tavırları var ama hoşuma gidiyor.."
Kaveh sırıtmıştı. "Sumeruya dönmeden önce bir date yapsana onunla" Kazuha'nın yanakları kızarmıştı ve onun koluna hafif yumruk atmıştı.. "Utanç verici.. Hem kabul etmez ki.." Kaveh de yanına yatmıştı. "Sormazsan nereden bileceksin?? Hem belki o da seninle Sumeruya gelir?" Kazuha doğrulmuştu. "Telefon numarası var aslında ama yazmaya çok çekindim..."
Kaveh ellerini başının altına koymuştu. "Alt tarafı "Birlikte zaman geçirelim mi?" diyeceksin." Kazuha iç çekmişti ve telefonunu eline almıştı. Kaveh de doğrulup ona yaklaşmıştı. "Sen yazamayacaksan ben yazayım"
Kazuha iç çekmişti ve Teyvatsapp'ına girip Scaramouche ile olan konuşmasına girmişti.. Kaveh hem ona bakmıştı hem de sohbetlerine. "Odun musun niye direkt Scaramouche koydun adını?" Kazuha ona bakmıştı. "Ne diyeyim?" Kaveh onun elinden telefonunu alıp rehberinde gezinmişti. "Sen ne kadar sade bir insansın?- Beni bile adımla kayıt etmişsin insan ciğerimmm falan der!"
Kazuha telefonuna uzanmıştı. "Ya ben öyle alıştım ver telefonumu" Kaveh telefonu ondan uzaklaştırmıştı. "Dur gönlüm diye kayıt edicem Scaramouche" Kazuha'nın yanakları pembeleşmişti ve telefonuna uzanmaya çalışmıştı. "Ya saçmalama! Onunla olursam ve görürse ben çok utanırım!" Kaveh, Scaramouche'n ismini Gönlüm diye değiştirmişti. Sohbetlerine de girmişti. "Bekle bak ben halledicem şimdi"
"KAVEH!!"
Teyvatsapp konuşmasi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝔎𝔞𝔳𝔢𝔥𝔱𝔥𝔞𝔪
Fanfictionheellooooo sizi kavehtham kitabı ile karşıladımmmmm<3 Hoşunuza gider mi bilmem amaa sevmezseniz ve cringe bulursanız lütfen yerime yastığı tepikleyin^^(ben öyle yapıyorum sinir olduğum şeylere-) iyi okumalar^^