HOTDOG (DECEMBER 2, 2020)
"Kuya, ako nalang gud ni!" hangyo nako kay Kuya samtang ga-puppy eyes.
"Unsay imo?! Ako na ni uy! Daghan na kaayo imong nakaon!" singgit niya ug gipugos ug ilog sa ako ang hotdog.
Naa mi karon sa lamesa ug ga-ilog sa isa kabuok nga hotdog. Ang akong tinidor ug ang tinidor ni Kuya kay nakatusok sa hotdog. Maypa ang hotdog, gi-ilugan.
"Kuya ba! Ako nalang gud ni!"
"No, ako ni!"
Si Kuya no, di nalang magpaubaya. Salig kay siya ang gipaubaya.
"Ako nalang gud ni, Kuya! Naa bitaw kay imong sariling hotdog! Ako juy mukaon anang imong hotdog kung di nimo ni buhian!" tungod sa akong gi-ingon, nabuhian niya ang hotdog. Wa nako nagpa-tumpik tumpik pa, gikuha nako ang hotdog ug gikaon. Yummy~
"Hoy, asa ka katuon ato?! Tung ingon nimo nga akong hotdog?!" singgit niya sa ako maong nangunot akong noo.
"Kay naa man jud kay imong hotdog! Unsa diay nang sa imong plato?!" gisigaan nako siya ug mata ug nitan-aw sad siya sa iyang plato.
Natingala ko sa iyang gi-asta. Ah, ywa, ka-dirty minded ni Kuya uy. Unsay tuo niya, iyang 'hotdog' akong kaonon? Yuckkkk! Eww! My ghaaad! Maldo andwaeeee!
Hotdog ra ni crush akong kaonon no.
@cloudnine
••••
"SAY THE LINE WAY UYAB" (DECEMBER 8, 2020)
Post nako. Anader kabuang raman jud na nako ug para mapansin sad ko ni Kwass. Jusko, dugay nako sig papansin sa iya tas manhid gihapon inyong Lolo!
Pirme man gud nako ni makit-an sa akong newsfeed maong nag-post ko ani. Basig mapansin na jud ko niya ba. Ahihihihi.
Nibalik ko ug scroll-scroll sa akong newsfeed tas after 2 years, nagbulag na ang mag-uyab nga gabasa ani. Joke! After 2 minutes, ni-comment akong mga abnormalon nga amigo.
Jaira Elorta: Crushback sad diha, crush.
April Angelie: Sanaol.
Cara: Magbulag ang tanang mag-uyab!
Ay, jusme, ka-bitter ba, Cara?
Gipang-haha ra nako ang ilang mga comment. Pero nahunong ko pag-abot sa bag-ong comment. Si crush, ni-comment! Ni-comment siya mga sis!
Vincent James: Crushback nako, Marla, apas ta sa pasko.
Literal nga nidako akong mata pagbasa sa iyang comment. Holo, yowo! Crushvack daw! Huta mga sis! Crushback daaaaw!
Gi-love react nako iyang comment ug ni-reply nga naay dakong ngisi sa akong lipssssss~
Say the line ra diay ang makapa-crushback kay crush. Yes! Mu-apas mi sa pasko. Mwahaahahaha!
@cloudnine