Bölümde küfür bulunmaktadır!
Dia "No... Leo bizim okulun futbol sahası çok büyüktü."
Leo, Dia'nın kulağına doğru eğildi. Fısıldayarak "Arka tarafı görmemişsin sen istersen göstere-" Dia hızlıca ayağa kalktı. Leo ya dönüp "Siktir git." dedi.
Leo gülümseyip "Sakin ol güzellik. Melis sencede Dia'm çok güzel değil mi?" dediğinde Dia Leo'ya sert bir yumruk attı.
Dia bana dönerek "Bu aptalı tanıyor musun?" dedi.
Leo hafifçe inliyerek konuştu "Babasıyla anlaştım. Melis'in evinde kalıyorum. Nasıl ama hep arkadaş olacağın kişileri senden önce buluyorum." dedi.
Dia beni kolumdan tutarak kızlar tuvaletine götürdü. Tuvalete girdiğimizde boş olup olmadığını hızlıca kontrol etti bana döndü.
"Leo tam bir çapkın. Ondan ne kadar uzak durursan o kadar iyi olur." dedi.
Demesi kolaydı gel bunu babama anlat. "Şey bu pek mümkün değil."
"Why?"
"Babam ona benim odamda kalmasını söyledi."
"Aynı oda da mı kalıyorsunuz?" dedi.Hafifçe başımı salladım. Dia "Peki ya yatak?" dedi. Biraz endişeli görünüyordu.
Hafifçe esnedim. "Geceleri kitap okuyorum. O yüzden o benim yatağımda uyuyor bende işim bitince armut koltukta uyuyorum. Peki siz nerede tanıştınız?" dedim.
Dia önce gülümsedi sonra ise sanki aklına bir şey gelmiş gibi suratını astı. Derin bir nefes alarak konuşmaya başladı." Leo ve ben eskiden sevgiliydik ama o beni aldattı." dedi.
"Ve hala senin yanına yaklaşabiliyor mu?" dediğimde Dia hafifçe başını salladı.
Yapamayacağımı bilmeme rağmen bazı şeyleri söylemeyi her zaman sevmişimdir. Gerçi çoğu zaman yapıyorum ama neyse.
"Onu bir daha gördüğümde kemiklerini kıracağım böylece yanına yaklaşmayacak. "dediğimde Dia gülümsedi. "Düşüncesi bile güzel." dedi.
Tam konuşacaktım ki zil çaldı. Dia ile kol kol'a girip sınıfımıza gittik...
~Yazarın ağızından~
11-A sınıfında her zaman olduğu gibi bir kız kavgası oldu. Normal şartlar altında erkekler kız kavgalarına karışmazlar. Lakin o gün bir kızın sevgili kavgaya karışmıştı.
İrem ve karşısında ki kız Ece kavga edecekti. Kavga sebebi ise Ece'nin "Sen benim sevgilime nasıl bakarsın!" demesi oldu.
Ece'nin sevgilisi kavgaya karıştı. Ece'nin sevgilisi Hakan tam İrem'e vurmak üzereyken sınıfın sessiz gözüken çocuğu Arslan, Hakan'ın elini havada tuttu.
Arslan siyah saçları ve mavi gözlere sahip yakışıklı bir çocuktur.
Arslan Hakan'ın elini ne kadar sert tuttuysa çocuk iki büklüm oldu. Arslan Hakan'ın elini bırakıp "Kızların kavgasına karışamaman gerektiğini bilmiyor musun? Hadi onu geçtim. Bir kıza el kaldıramaman gerektiğini öğrenemedin mi?" dedi.
Ses tonu çok keskindi. İrem Arslan'ın arkasına kendini ona hayran hayran bakarken buldu...
~Melis'in ağzından~
~Okul çıkışı~
Dia gülümseyerek çantasını topladı.
"Mesil bu gün ne yapacaksın?"
"Kitap almam lazım."
"Bende gelebilir miyim?"
"Olur."dedim.Dia olduğu yerde zıpladı. "Hadi gidelim." dedi.
Kitapçı okuldan biraz uzaktı bu yüzden otobüse bindik. Dia yol boyunca konuştu. Kitapçıya geldiğimizde direkt olarak mangaların olduğu kısma gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lapis Özü
Romance"Lapis Özü", sıradan bir hayat süren Melis'in, beklenmedik bir şekilde girdiği dünyanın karmaşık olaylarına şahitlik ettiği bir roman. Melis, sevgiye hasret, yaralı bir kalple yaşarken, Leo adında gizemli bir misafir hayatına girer ve hayatını değiş...