*Özel Bölüm*

619 14 2
                                    

Bölümde +18 ima bulunmaktadır.

Evet bu bölümde Ateş ve Melek'in tanışmasını ve Ateşin bebek haberini aldığı andan kısa bir özet yazdım. İsterseniz geçebilirsiniz. Hikaye ile pek bir alakası yok. Şahsen ben ve önden okuyan bazı arkadaşlarım beğendi.(Ben sonradan bazı yerlerini değiştiriyorum.) Hadi şimdi başlayalım.
M

edya : Melek

*Ateş Lapis'in ağzımdan*

~İngiltere~

Babam vefat edeli yaklaşık 3 ay oldu ama hala mafya işinde onun kadar iyi değilim. Yanımda bana yardımcı olması için seçtiğim Tom ile artık bana ait olan bara doğru gidiyoruz.

Tom "Ateş bey şuanda pek müşteri yoktur." derken arabayı kenara park etti.

"Çok iyi bakalım nasıl bir yermiş." diyip arabadan indim.

Kapıda doğal olarak güvenlik yoktu. İçerisi kahverengi tonları ile düzenlenmişti. Eski bir yere benziyordu. Barmen tatlı bir kızdı, mavi gözlü ve siyah saçlıydı. Üzerinde siyah birkaç düğmesi açık bir gömlek altında ise kısa dar bir etek vardı.

Tezgahın önündeki sandalyelerden birine oturdum. Müşteri gibi davranacaktım. "Tekila."

Yaklaşık olarak 20 bardak tekila içmeme rağmen sarhoş değilim. "Bir bardak daha." diyip önümdeki bardağı barmene uzattım. Sandalyedeiken eteğinin boyutu gözükümüyordu.

Kız "Fazlasıyla içtiniz." demesine rağmen bardağı öne doğru ittim. "Lütfen bayım çoktan sarhoş oldunuz." dediğinde sarhoş olmamama rağmen sarhoşmuş gibi davranma kararı alıyorum.

"O zaman ne içeceğim ki?" diye kız soruyorum. Kız hafifçe kıkırdadı. "Buraya birazdan genç kızlar gelir. Bence yanınıza bir kız çekin." diyip göz kırptı. Karşımdaki kızın fesat olması her zaman hoşuma gitmiştir.

Etrafıma bakıyorum  barda sadece ikimiz varız. "İsmin ne?" diye hızlı bir soru soruyorum. "Ezgi, siz?"

Açıkcası yalan söylediğini biliyorum. Buraya gelmeden önce kimlerin çalıştığına bakmıştım. Melek Yılmaz. Gerçekten çok güzel melek gibi bir kadın. "Ateş" diyip oturduğum yerden kalktım.

Çok hızlı ve rahat bir şekilde tezgahın üstünden atladım. Melek'i raflardaki içkiler ile arama aldım.

"Güzelsin. Bir meleğe benziyorsun. Ayrıca çok genç görünüyorsun. Kaç yaşındasın? Neden buradasın?"

Kız iyice raflara yapışıp "19 yaşımdayım. Üniversite parası için çalışıyorum." Kız konuşmaya devam ederken raftaki içinde fazla miktarda alkol bulunan kırmızı şaraptan bir yudum aldım ama yutmadım. "Yani aklınızda ki şeyleri ya-" kendimi tutamadım.

Kızın dudaklarına sertçe yapıştım. Ağzımdaki kırmızı şarabı kızın ağzının içine girmesi için biraz çabaladım. Kız en sonunda şarabı yuttu ve hafifçe inledi. Dilim kızın ağzının içini gezmeye başladı. Kızı öpmeyi bırakıp kapının önünde durup beni ve kızı neredeyse yarım saattir kesen kişiye doğru döndüm.

Kapıda bar'ın müdürü vardı. Beni tanıdığı için rahat rahat konuştum. "Bu gün burayı derhal kapat Veli." dediğimde "Peki Ateş bey. Melek bu gün izinlisin."dediğinde kız kaçmaya çalıştı ama izin vermedim.

Lapis ÖzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin