(Medya Leo)
Teneffüste Arslan yine sınıfın kapısında dikildi. Dia yerinden kalkıp Arslan'ı kovmak için hazırlandı. Gözlerimi onlardan ayırıp camdan dışarıyı izledim.
Okulun karşısında ki parkta bir kedi vardı fazlasıyla tatlı görünüyor.
Biri yanıma oturduğunda onun Dia olduğunu düşündüm. "Dia sıkıldım. Kantine inelim mi?" diye Dia'ya bakacaktım ama yanımda Dia oturmuyordu.
Yanımda kıkırdayan Arslan oturuyordu. Arslan kıkırdamayı kesip konuşmaya başladı. "Geçen gün yani bize geldiğin gün sana biraz kaba davrandım. Dia ile çok sık tartışıyoruz ama eve gelen bir misafir e böyle davranmam çok kaba oldu. Özür dilerim." dedi.
Sonra ise kalkıp gitti. Ağzımı açıp konuşamadım bile. Dia hızlıca yanıma geldi. "Özrünü kabul etme. "dedi.
Neden ise bugün konuşmaya hiç fırsatım olmamıştı. İrem sınıftan içeri daldığı gibi yanımda bitti.
"İki gündür nerede kalıyorsun ve Arslan'ın burada ne işi vardı? Seninle ne konuştu? " İrem o kadar hızlı konuştu ki bazı söylediklerini anlamadım bile.
Dia "İki gündür evinden başka bir yerde mi kalıyorsun?" diye şaşkınlıkla sordu.
"İrem sınıfımı terk et! Dia daha sonra açıklasa olur mu? "diye sordum.
İrem, Dia'nın konuşmasına fırsat vermeden saçlarımı tutmak için elini uzattı. Lakin Dia, İrem'in elini havada tutup tam anlamıyla boya olan saçlarını çekmeye başladı. İrem acıyla inlerken Dia konuşmaya başladı.
"Şu kızı sınıftan atıp konuşalım. Çünkü ben bu kızı hiç sevmedim."
İrem'in konuşmasına fırsat vermeden saçlarını daha fazla çekti. Hızlıca yerimden kalkıp Dia'yı sakinleştirmem gerektiğini hissettim. İrem ile anlaşamıyor olabilirdim ama o benim üveyde olsa kardeşimdi.
Ben karışmadan sınıfa Leo girdi. Leo, Dia'yı durdurmak için elini uzatmıştı. Lakin Dia, Leo'nun onu durdurmasına izin vermeden İrem'in saçlarını bıraktı. Hızlıca sınıfı terk etti.
Peşinden gittim. Dia hızlıca tuvalete girip kapıyı kitledi.
"Dia iyi misin?"
"Hayır git." Sesi ağlamaklı çıkmıştı. Ağlayacak mıydı?
"Dia kapıyı açar mısın?"
"Hayır." dedi.Tuvaletin kapısı hızla açıldı. Arslan ve Leo resmen kızlar tuvaletine daldılar.
Leo "Hangisinde?" dedi.
Dia "Söyleme!" diye hızlıca cevap verdi.
Arslan "Melis söyle yoksa o gerzek sinirden kendine zarar verebilir."
"Ne?"
Dia "Yapmam öyle birşey ayrıca Arslan ve Leo kızlar tuvaletinde ne yapıyorsunuz?"
Arslan "Sağlık durumumu öğrenmek için buradayız. Leo üçüncüde."Leo dan önce kapının önüne geçip "İkinizde dışarı çıkın!"
Arslan "Neden?"
"Dia ile özel olarak konuşacağım hadi dışarı." dedim.
Leo tam ağzını açmıştı ki "Dışarı!" diyerek sesimi yükselttim. İkisinde tıpkı yavru köpekler gibi kızlar tuvaletini terk etti.Derin bir nefes aldım. "Çıkmak ister misin? İkisinde gitti. Eğer istemiyosa-"
Dia dışarı çıktığında sustum. Dia bana döndü gözleri dolmuştu.
"Piç! Hem aldatıyor hem de işime karışıyor. Melis, Leo'yu sevdiğim için ben mi suçluyum?" derken çoktan ağlamaya başlamıştı. Kollarımı açtığımda bana sıkça sarıldı. Bir ders boyunca aralıksız olarak tuvalette ağladı.
"Şşşşştt... Ağlama hem deymez ki senin göz yaşlarına boş ver."
"Ama çok seviyorum. Onun için geldim. Onu sevdiğim için geldim. " Dia hıçkıra hıçkıra ağladı.En sonunda tuvaletten çıktığımızda zillin çalmasıyla Arslan ve Leo olduğumuz tarafa koştular.
Arslan" İyi misin? Gözlerin şişmiş. "
Dia ağlamaktan şişmiş gözlerini kırpıştırarak" Melis ile pijama partisi yaparsam çok daha iyi olurum. "diyip sırıtarak bana baktı.Zaten evimde değilde otelde kaldığım için benim için iyi olur." Peki nasıl isterseniz Dia hanım. "dedim gülümseyerek." Yaa canım arkadaşım benim." dedi.
Arslan" O zaman Le-"
Dia hızlıca kaşlarını atarak "Hayır!" dedi.
Leo dudaklarını büzerek "Why? Benim ne suçum var?"dedi.
Dia kocaman gülümseyerek "Kız kıza pijama partisi yapacağız. Yani KIZLARA ÖZEL olacak. "dedi.
Leo suspus oldu. Arslan" Yani kız gibi giyinirsek gelebiliriz. "dedi.Dia kıkırdayarak" Ah doğru senin cezan vardı. İyi sen gelebilirsin Arslaniyeciğim. Hatta aklımda giymen için çok güzel bir elbise var. "dedi.
" Arslaniye mi? "
Leo kıkırdayarak" Onun cezası bir hafta boyunca evinde kız gibi gezmek böylece bir daha sa-"Arslan, Leo'nun ağzını sertçe kapattı. Arslan "Dia iyi olduğuna göre biz giyoruz. " diyip gittiler.
~Arslanlatın Konağında~
Dia bu kez bana gecelik bir elbise verdi. Geceliğine göğüs ve sırtında dekoltesi vardı. Uzun olmasına rağmen derin bir yırtmacı vardı. Dia beni görünce "Ay çok güzel oldun."dedi.
Dia bana bakarak" Melis o kız kimdi? Ve şu açıklamayı yapacak mısın? "dedi.
Derin bir nefes verdim." İrem benim üvey kardeşim. Evde bazı anlaşmazlıklar oldu. Bende birkaç gündür otelde kalıyorum. Alıştım artık. "dedim.
" Nasıl anlaşmazlıklar? "
" Şey babam ile aram genel olarak kötüdür. Geçen günde kavga ettik. Bende evden gittim. "Kapı çaldığında sustum. Dia" Gel. "
Arslan üzerinde hizmetçi kostümü ile içeri girdi. Kostümde ayrıyetten kedi kullaklar ve kuyruğu vardı.Dia" Arslaniye bu kıyafet sana çok yakıştı. "dediğinde kendimi gülmemek için zor tutuyordum. Dia yanımda gülmeye başladığında ise kendimi daha fazla tutamayarak gülmeye başladım.
Arslan gülümseyerek oturdu." Yine de çok kötü bir ceza değil. Daha kötüsü olabilirdi. "dedi.
Dia kıkırdayarak" Ney? Yoksa sokakta kız gibi giyinip erkek mi tavlardın? "dediğinde daha çok güldüm.
Arslan" Hımmm. Daha kötüsü kimliğimi kız olarak değiştire bilirdi." dedi. Acaba neden ceza almıştı ki?
" Neden ceza aldın? "dediğimde ise sustular. Arslan gülümsedi." Çok önemli bir şey değil." dedi. Bi anda kapı çarparak açıldı.
"Çünkü Diacığım, Arslan'ı babasına şikayet etti. O da ona ceza verdi. Diacığım şikayet ederken o gün söylediği sözlerin hepsini söyledi."
Leo devam ederken Arslan ayağa kalktı. "Kalkma kız Arslaniye söylicem." Leo koşmaya başlarken konuşuyordu. Arslan ise Leo'yu kovalıyorum. İlginç ki Leo da uzun bir elbise vardı. Perukta takmıştı.
"Sen hani tüm gece gün boyunca kitap okudun ya bende bu salaklar yüzünden böyle olduğunu söyleyerek her gün bunun başını yedim. Dia'mında katkısı oldu. Kısaca sana saygısızlık yaptığı için, ceza aldı. " Ben şaşkın şaşkın onları izlerken Arslan Leo'yu yakaladı. Üstüne oturdu ve ağzını sıkıca kapattı. "Leo anlaşmıştık." dedi.
Dia "Ne konusunda bu gece kimin yatağınızda yatacağınız konusunda mı? Yoksa kimin daha iyi kız rolü yaptığı konusunda mı bir anlaşma yaptınız?"
Leo nasıl yaptı bilmiyorum ama çoktan Arslan'ın üstüne çıkmıştı. "Yok bebeğim ağzımı açmayacağımı söyleyerek eve girdim. Ama beni tanıyorsun ağzımı bir türlü kapatamıyorum ki açmayayım." dedi.
Arslan Leo'yu sert bir şekilde yere fırlattı. "Bende kabahat sana neden güvendiysem." derken ayağa kalktı.
Bu günlük bu kadar hatalarım var ise lütfen söyleyin. Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lapis Özü
Romance"Lapis Özü", sıradan bir hayat süren Melis'in, beklenmedik bir şekilde girdiği dünyanın karmaşık olaylarına şahitlik ettiği bir roman. Melis, sevgiye hasret, yaralı bir kalple yaşarken, Leo adında gizemli bir misafir hayatına girer ve hayatını değiş...