8.Bölüm

489 23 9
                                    

"Evime gideceğim." dedim. Arslan hızlıca merdivenleri inip yanıma geldi.

"İyi o zaman bende geliyorum. Bu saatte tek başına gezmenin tehlikeli olur."

Yaralı bir genç ile gezmem daha tehlikeli olur. Derin bir nefes verdim. "Gerek yok hem yakın zaten kendim giderim." dediğimde kapıyı açtı.

"Hadi gidelim." dedi.

"Yaralı olduğunun farkındasın değil mi?"derken kaşlarımı hafifçe çattım.

"Evet ve acımıyor bile yaradan çok sıyrık diyebilirim. Şimdi gidelim mi?"

Dia hızlıca merdivenlerden inerken "Beni bekleyin!" diye bağırdı. Peşinden ise Leo gözüktü. "Bizi diyecektin Dia." diyip o da hızlıca merdivenleri inmeye başladı.

"Kes be" diyip Leo'ya dil çıkardı. Dia son basamakta elbisesine basıp yere düşmek üzereyken son anda Leo onu tuttu.

~~~

Gece saat 3 suları ve yanımda Arslan, Dia ve Leo ile birlikte dışarıda yürüyorum.

Arslan "Evin nerede?" diye sordu.
Derin bir nefes alıp "Eve gitmiyeceğim." dedim.
Dia "Bu gün de mi?" diye sordu.
Leo "Sen nerede biliyorsun?"
Dia "Ben bilirim sus bi sen." diye karşılık verdi.
Arslan "Nerede kalacaksın?"
"Otelde" diyip hafifçe önden yürümeye başladım.
Arslan "Hiç güvenli değil."

Cevap verecektim ama daha önemli bir canlı gördüm. Bulunduğumuz ara sokakta karşıya geçen yavrukediye yaklaştım. Yere eğilip "Gel pisi pisi..." diye kediyi çağırdım.

Kedi yavaş yavaş olduğum tarafa doğru yürümeye başladı. Diğerleri şaşkınca beni izlerken çantamdan yaşmama çıkardım.

Yavru mamayı görünce koşarak yanıma geldi ve miyavlamaya başladı. Kaldırımın kenarına oturup kaldırımdaki tozları elimle süpürdüm. Sonra mamayı elimle süpürdüğüm yere döktüm.

Ben mamayı dökmeden önce yavru mama paketini yemeğe çalıştı. Çok acıkmış olmalı...

Yavru mamasını yerken bende onu izledim. Mavi gözleri ve siyah-beyaz tüyleri ile çok tatlı görünüyor.

Kedi amanın büyük bir kısmını yiyip kucağıma çıktı. Bende onun başını okşamaya başladım.

Yavru mırlarken göbüşün açtı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yavru mırlarken göbüşün açtı. "Şu göbüşe bak. Doydun mu sen?" diyip kedinin göbüşünü sevdim.

Arslan yanıma oturdu. "Kedileri çok mu seviyorsun?" dediğinde hafifçe onayladım. Leo "Küçücük bu." diyip kucağımdaki yavrukediye baktı.

Dia "Annesi nerede acaba?" dediğine etrafa bakın aya başlamıştı. Dikkatimi Arslan çekti. Sabit bir şekilde Dia'nın arkasındaki kaldırıma bakıyordu.

Lapis ÖzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin