5.Bölüm

664 27 5
                                    


Arslan eteğindeki tozları çırparak yanımıza geldi. "Evet, hanımlar istediğiniz bir şey var mı?" dedi gülümseyerek. Aklıma gelen fikirle gülümsedim. "Dia yemek yapmaya ne dersin? Arslan mutfağı kullanabilir miyiz?"

Arslan konuşamadan Dia hemen atladı. "Çok güzel olur. Hadi gidip yemek yapalım." derdemez beni kolumdan çekiştirerek mutfağa götürdü.

Herkes birer önlük aldı. Dia'nın önlüğünü bağlarken Arslan ise benimkini bağlamıştı. Dia telefonunu açıp "Ne yapacağız?"dedi.

" Pasta yapalım çikolatalı olsun. " diye atladım.

Dia malzemeleri sayarken Arslan ise malzemeleri çıkardı. Eksik malzemeleri ise kenara yazdı. Arslan" Başka bir şey var mı? "
Dia başını hayır anlamında salladı.

Arslan not kağıdı ile mutfaktan çıktı. Dia bir kap çıkardı. "Önce yumurtaları kıracakmışız. " diyip yumurtalara tuhaf tuhaf baktı.

Yumurtanın birini alıp kaba kırdığımda Dia ve Leo bana şaşkınca baktı.

"Ne?" diyip onlara baktım. Dia "Sen mutfağa ne kadar çok giriyorsun? Şahsen ben içine yumurta kabuğu düşürmeden kıramıyorum."dedi.

Arslan kıkırdayarak "Sen ciddi misin? " dedi. Leo, Dia dan tarafa geçip "Sen sanki yumurta kırabiliyorsun." dediğinde Arslan kenarda duran yumurtalardan birini kaba kırdı. Sonra da sinsi bir gülümse yaptı.

"Dia malzemelerin on dakikaya geliyor." dedi.

Dia sağ elinin işaret parmağı ile ok işareti yapıp bir kez daha tarifi okumaya başladı.

En sonunda Dia'nın elinden telefonu alıp tarife baktım. Önce klasik bir kek yapacaktık. "Çırpma makinesi nerde?" diye sorduğumda Arslan hızlıca yukarıdaki bir dolaptan çırpma makinesini bana verdi.

Şekeri yumurtaların içine ekleyerek makineyi çalıştırdım. Gülümseyerek "Kurabiyede yapalım. Gerçi pasta ile biraz saçma olur-" Arslan hızlıca lafımı kesti. "Annem kurabiyeler çok sever. Hadi yapalım."dedi.

Arslan annesinden bahsederken gözleri parlamıştı. Annesini gerçekten çok seviyor olmalı. Dia gülümseyerek" O zaman akşam yemeğinde biz yapalım. "dedi.
Leo" En iyi makarna yaparım. Kremalı çok güzel oluyor. Onu yapabiliriz. " dedi.

Dia gülümseyerek "Peki beyefendi karbonhidrat sizde tatlılar Melis ve Arslan'da ben de size güzel bir biftek yapacağım" dedi.

Arslan gülümseyerek "Sen biftek mi yapacaksın yumurta bile kıramadığını söyledin daha demin." dedi Dia sırıtarak "Yumurtaların Melis'e kırdıracağım. Bilgin olsun diye söylüyorum çok güzel biftek yaparım." dedi.

Çırpma makinesini çalıştırarak şeker ve yumurtayı güzelce çırptım. Arslan da bu sırada kurabiye için malzemeler çıkarmaya başladı. Arslan'a mikseri verip kurabiye hamurunu yapmaya başladım.

Aslan ile yan yana duruyorduk . Bu  sırada Dia önce İngilizce bir şarkı daha sonra ise Türkçe bir şarkı açtı. Sessizce şarkıya eşlik ettim.

Bir süre sonra un a ihtiyacım oldu. Elimi uzatıp onu alacağım sırada Arslan ile aynı anda onu almak istememizden dolayı ellerimiz birbirine deydi. Refleks olarak hızlıca elimi çektim.

Dia ne ara aramıza girip un kabını alarak Arslan'ın kafasına geçirdi. Bilmiyorum ama undan ben de nasibimi aldım.

Leo'ya döndüğümde telefonla bizi çektiğini gördüm. Arslan 'Dia' diye bağırıp Dia'yı kovalamaya başladı. Dia ve Leo ise gülüşüyorlardı. Arslan Dia'yı yakalayıp mutfağa geri getirdi.

Buzdolabını açıp bir yumurtayı Dia'nın kafasına kırdı. Dia çığlık attığında ise Leo kahkaha atmaya başladı.

En sonunda içeri siyah saçlı mavi gözlü bir kadın girdi. Bağırmaya başlayıncaya kadar ise birbirlerine sataşmaya devam ettiler.

Lapis ÖzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin