Arkadaslar mart bitiyo ülke hâlâ bumbuz amina koyim
Gidicem Adana'da yasayacagim ya valla yildim.-
Yüzde yüz bildiğimiz az şey vardır şu yeryüzünde ama şunu iyi biliyoruz milena;
Biz hiçbir zaman bir arada olamayacağız
Aynı kentte bile olamayacağız.
-Bölüme geçebilirsiniz :)
• • • • • • • • • • • • • • • • • •
[Rindou Haitani]
G
özlerimi kapıya dikmiş sigaramı yavaş yavaş içerken ne olduğunu bilmeme rağmen hâlâ saçma sapan bir ümitle kapıdan girmesini ve bana doğru koşmasını bekliyordum.
Gitti, gideceğini zaten biliyordum ama ben oradayken gideceğini hiç tahmin etmemiştim.Benimle de bir alakası yoktu aslında, ben bu kadar erken gideceğini hiç düşünmemiştim.
Umursamam demiştim değil mi? Lanet girsin dibine kadar o kadar umursuyordum ki.
Keşke gitmesini engelleseydim, keşke..sikeyim ki keşke biraz bencilliğimi ona yansıtsaydım da gitmesini engelleseydim!"Rindou!"
Sanzu hızlı adımlarla yanıma doğru gelirken biten sigarayı yere attım ve yerde birikmiş izmaritlere baktım. Kaç tane içmiştim? Daha bir saattir bekliyordum.
İzmaritlerin fazla olmasını umursamadan bir sigara daha yaktım ve yanıma gelen sanzu'ya baktım. "Ne var?" Saatlerdir konuşmadığım için sesim garip çıkmıştı biraz."Eva nerede? Hepimizden önce gelirdi normalde."
Cevap vermeme fırsat vermeyip telefonunu çıkarıp eva'yı aradı, gözlerimi kapatıp o kelimeleri bekledim, dünden beri arıyordum, ezberlemiştim bile.
"Aradığınız numara kullanılmamaktadır."
Aradığınız numara.. kullanılmamaktadır.
"Telefonuna falan bir şey mi oldu?"
Dedi karşıma geçip kapıya olan bakışlarımı keserken. Gözlerimi yavaşça gözlerine çıkardım ve sigaramı dudaklarımın arasından alıp dik dik ona baktım. Dilim varmıyordu.
Birkaç aydır tanıdığım bir kız gerçekten de mahvetmişti beni, gitmeyeceğine çok mu alıştırmıştım kendimi ya da?"Rindou."
"Gitti."
"Ne?"
"Gitti, Eva. Gitti." Dedim tane tane. "Bana gitme dedi, gitmem dedim ama gitti." Bileklerinden öptüm, boynundan, yanaklarından ve dudaklarından. Yine gitti, merhem yapacaktı bana, yapmadı ve gitti.
Sanzu sustu, hiçbir şey demedi ve elimde ki sigarayı alıp yanıma geçip duvara yaslandı."Gideceğini zaten biliyorduk ama ben bu kadar erken beklemiyordum lan."
Dedi gülmeye çalışarak.
Bundan birkaç ay öncesine kadar kimseye bir sik hissetmeyen, bu okulda ki hiçbir şeyi sikine bile takmayan iki öğrenciydik. Birkaç ay öncesinde, sonra Eva geldi. Sanzu, senju'ya gösteremediği abiliği ona yaptı ve ben ne kadar kendimden uzak tutmaya çalışsam da yine de onun yanında, onun arkasında, onunlaydım.