2 |•

895 68 58
                                    

Kurgudan hâlâ cok emin değilim ama niye yazdığımı da sorgulamayin please...
Bu bölüm de rindou'nun agzindan olacak herhalde
Oyle gibime geldi
Daha yeni yaziyorum da
Jarar vermedim hâlâ ama evet evet rindou'nun ağzından olacak

Hazir misiniz?

Bölüme geçebilirsiniz!


•   •   •   •   •   •   •   •    •    •    •    •    •   •   •   •   •   •

[Rindou Haitani]




"Derslerin de amına koyayım, okulun da amına koyayım, okulu bulanın ayrı, öğretmenlerin ayrı amına koyayım. Bu okulu yapan mühendisin de sülalesinin amına koyayım."

Sanzu yanımda küfürlerini sıralarken ona gözlerimi devirip içtiğim sigarayı yarım bırakarak yere attım ve botumun ucuyla ezere etrafa baktım. Bugün şaşırtıcı derecede okul sessizdi ve garipsemeden edemiyordum.

Roppongi'nin en boktan okulunun sessiz olması kıyamet belirtisi olabilirdi çünkü.

"Kitapların da amın-"

"Sanzu yeter amına koyayım." Dedim ona dönerek, bana orta parmağını gösterip banktan kalktı ve vücudunu esnetti. Yarım yamalak giydiği okul formasına ve formanın dizlerini kesip ona göre 'model' yaptığı pantalonuna baktım. "Dilenci gibisin şu an." Dedim ben de ayağa kalkarak.

Okul forması giymiyordum belki ama yine de çapulcu gibi dolaşmıyordum ortalıkta.

"Üzgünüm böyle giyinmek hoşuma gittiği için orospu çocuğu."

"Boş yaptın."

"Siktir git."

"Annen siktirsin."

"Annemle alıp veremediğin ne lan senin?"

"Tadı güzeldi düşüremiyorum dilimden kardeşim." Sanzu bana ters ters bakarken bu sefer ben orta parmağımı uzattım ve ellerimi giydiğim deri ceketin ceplerine koyarak yürümeye başladım.

"Sence şu kız bizim okulda mıdır? Piç kaku aklıma soktu."

"Ne yapacaksın bizim okuldaysa?"

"Eğleneyim biraz, değil mi?"

"Uğraşamam." Üç ay önce gerçekten de garip bir şekilde ormanda birbirine sarılmış iki kişi bulunmuştu. Biri kırk yaşında olduğunu söylüyordu ama söylentilere göre genç bir kadın gibiydi. Her neyse..dağcılar tarafından bulunan ikili önce yetkililere götürüldü ama bu sefer de konuştukları dil ile dikkat çektiler.

Hiçbir ülkenin dili değildi bu, başkaydı. Ses kayıtlarını dinlemiştim de gerçekten garip bir şeydi ve asla anlaşılmıyordu.

Bundan sonra üzerinde deneyler uygulanması için ikisini de götüreceklerdi ama kadın az çok öğrendiği Japoncası ile kızının kalmasını istemiş ve şartlar belirlemişti. Deney için götünü yırtan orospu çocukları da hemen kabul etmişti ama kızdan da o zamandan beri iz yoktu.

"Görenler güzel olduğunu söylediler."

"Bana ne lan?" Okulun girişinde durup sırtımı kapıya yasladım ve bahçeyi seyrettim. Evet gerçekten de siktiğimin bölgesinde en boktan okula gelmek..
Aslında kurallara uymayan iki mal olduğumuz için bu okul başta bize iyi görünmüştü.

Aurophile |• Rindou Haitani • readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin