7 |•

481 58 13
                                    

Arkadaslar kitap Rindou Reader değil de Eva reader gibi bi sey oldu ama yine de ben memnunum 👍🏻
Memnun olmayana bb dioyorum.

Neyse merak etmeyin bu bolum eva'nın agzindan olacak 🥰😃🥳😚☺️🤨😠🤬😖😞🤯😬😩😳🥺💙💅🏻🙆🏼‍♀️✨🌑🦋💰💳 emoji gecmisimi duzelttim 👍🏻

Medya : Rindou Haitani 💙

Bölüme geçebilirsiniz!

•   •   •   •   •   •   •   •    •    •    •    •    •   •   •   •   •   •

[Eva]

"Herhangi bir şey olursa yanıma gel, tamam mı?"

Başımla sanzu'nun dediklerini onaylarken bir yandan da sanki bir haftadır hiç görmemişim gibi okulu inceliyordum. Benim evrenimde elbette okul denen şey vardı ama böyle bir bina değildi, biz genelde ormanda olurduk.

Binalar da bu kadar ruhsuz değil di, rengarenk binalarla süslenmişti benim evrenim ama bu evren o kaar renksizdi ki enerjimi korumak çok zordu.

"Rindou'ya niye bu kadar ilgilisin?'

Beklemediğim soruyu sorduğunda durup sanzu'nun kız kardeşinden alıp bana verdiği botlara baktım. Ayaklarımın gözükmemesi ne kadar garipti öyle.."Şey onun saçları çok güzel." Gerçek sebep bu değildi tabii ki..

Enerjisi simsiyah, soğuk ve karanlıktı. Sanzu'nun veya bana garip şeyler söyleyen insanların bile renkleri vardı. Sanzu'nun rengi gri'ydi mesela.

"Sadece bu yüzden yani?"

"Hm, mavi tutamları var. Çok güzel değil mi?!" Diye sordum neşeli bir şekilde. Souta'nın saçları da maviydi ama onun saçları benim ki kadar koyu mavi değildi, rindou'nun saçlarının da bazı tutamları maviydi ama buna rağmen en güzel onunkiydi.

"Maviyi niye bu kadar çok seviyorsun?"

"Mavi..mavi.." evrenimde mavi renk kutsaldır, beyazın aksine bize mutluluğu, saflığı temsil eder. Mavi saçlarla doğan çocuklar nadirdir, her renk saç vardır tabii ama milyonlarca kişi arasından en fazla yüz kişi mavi saçlıdır.

Ben bunların arasındaydım.
Gözlerim de mavi ve beyazın güzel bir karışımıydı. Hayatım boyunca maviden başka bir renk düşünmemiş veya sevmemiştim, açıklayamıyordum pek fazla ama.."Çünkü kedilerimiz mavi."

Her renkte saç olduğu gibi her renkte kedi de vardı.
Ama beyaz ve siyah kediler toplanıp yaşadığımız yerden götürülüyordu. Hayvanlara zarar vermezdik biz, sadece götürüyorlardı işte.

Bu dünyada ki beyaz rengin anlamının aksine bizim evrenimizde beyaz uğursuzluk demekti, siyah ise uğursuzluğun lanetli gölgesi anlamına gelirdi. Her şeyin rengarenk olduğu bir yerde -onlara göre- siyah ve beyazın ne anlamı vardı ki?

"Gerçekten mavi kedileriniz var mı?"

"Evet." Rindou'nun her sabah indiği araba yine okulun girişine geldiğinde ellerimi birleştirip tebessüm ettim ve inmesini bekledim ama rindou inmedi, onun yerine uzun sarı ve siyah karışımı uzun saçları olan bir adam indi ve bahçeye baktı.

Gözleri benim üzerimde durduğunda hiç iyi şeyler hissedemediğim bir şekilde sırıtıp arabanın kapısını kapattı ve bize doğru yaklaştı, ben ise sanzu'nun arkasına geçtim. "O kim? Niye bana öyle bakıyor? Tanrıçam..çok korkunç." Koyu gri, enerjisinin rengi koyu gri'ydi.

Aurophile |• Rindou Haitani • readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin