BOMBA BOLUM BOMBAAAA
ANLATAMİYORUM ANLATAMİYORUMMM
EHEHEH
BİRAZ KUFURMALİK VE BİRAZ SİNİR KRİZİ GECİRMELİK HAZİR MİSİNİZ 😔💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻Bölüme geçebilirsiniz!
• • • • • • • • • • • • • • • • • •
Rindou Haitani
"İçme artık, yeter amına koyayım."
Gözlerimi kısarak okulu seyretmeye devam ettim. Neden bilmiyorum ama bugün herkes farklıydı, hepsi okula girerken bana bakıyor ve bir şeyler konuşarak ilerliyorlardı. İki ders geçmişti ve hâlâ konunun ne olduğunu bilmiyordum. Okul sessizdi ve bu sessizlik garipti.
"Sence de bugün garip değiller mi?"
"Biraz öyleler." Dedim yüzümü buruşturup sigaramı söndürürken, ardından paketten yeni bir sigara çıkardım ve sanzu'ya baktım. "Dün lena beni öptü." Sanzu yüzünü buruşturdu.
"Eva çakması kız mı?"
Başımla onaylayıp sigarayı yaktım ve içime çekip lena'nın olduğu yere baktım. "Eva ile ilgili saçma sapan konuştu, sonra beni öptü. Karşılık vermedim ama itmedim de, kendi kendine bir şeyler yaptı geri çekildi ve gitti." O an kendimden iğrensem de itecek gücü de bulamamıştım çünkü içime birden farlı hisler doğmuştu.
Sanki izleniyorduk, sanki bir çift turkuaz göz bizi izliyordu.
Lena benden ayrılır ayrılmaz etrafa bakmıştım, yine eva'nın numarasını aramış ve yine ulaşamamıştım.
"İğrenç amına koyayım."
Lucian ve piçleri okula girdiğinde lucian beni gördüğü gibi göz kırptı ve bizim hemen karşımızda bulunan banka yayılarak oturup bizi seyretmeye başladı. "Yok şeytan diyor ki yak tüm okulu da rahatla." Hepsinin bugün bir kaşıntısı vardı, bu belliydi zaten ve sorun şu ki öğrenemiyorduk.
"Piçi gebertsem ölür mü acaba?"
"Bu nasıl bir soru amına koyayım?" İki ay, evasız iki ay, hatta iki buçuk ve ben iyice dibe çöküyorum. Dün lena'dan sonra oturup ne yaptığımı ve neden onu itmediğimi sorguladım, sonra izana ve kakucho'nun dedikleri aklıma geldi.
Yoluma mı bakmalıydım? Siktirsinler. Evadan sonra nasıl yoluma bakabilirdim ki? Ayaklarımın üzerinde yavaşça çöküp bir elimle saçlarımı karıştırdım ve gözlüğümü çıkarıp gözlerimi kapattım. "Sanzu."
"Ne?"
"Sence yoluma bakmalı mıyım?" Sanzu'nun cevabı başından beri belliydi, cevabını bildiğim sorular sormak benim aptallığımdı.
"Bak rindou bir eva geldi, geldi evet ama benden bile geçemedi. Eva..yok artık, yoluna devam etmelisin."
"Ama o dışında tüm kızlar gerçek değilmiş gibiler."
"Evasız nasılsan öyle ol."
"Evasız ben tam bir orospu çocuğuydum." Sanzu konuşmadı daha fazla, bekledi sadece. Okulun kıkırtıları devam etti ama ikimiz de umursamadık. Yakında gerçekten çıkardı kokusu, çok da umrumda olmasa da.."Eva yoluna devam ediyor mudur?" Bileklerini benden başkasına öptürmüş müdür mesela?