19 |•

472 50 18
                                    

Su bolum icin yıllllardır bekliyorum laaaANNNNNN
Bismillahirrahmanirrahim 🤲🏻🧹

-
Sallantılı adım atışlarını hatırlıyorum
Hayat bir partiyse, seni yine karşıma çıkarır
Ve ben gözlerimi devirir, akabinde sen beni kendine çekersin
Dans etmeyi sevmem çok, fakat senin için ederdim
-

Taylor swift / Last Kiss.

Bölüme geçebilirsiniz!

•   •   •   •   •   •   •   •    •    •    •    •    •   •   •   •   •   •

[Eva]

"Aman tanrım."

Dedi sanzu'nun kardeşi senju benden uzaklaşıp beni süzerken. "Ne?" Dudaklarımı ısırdım. "Kötü mü?" Rindou ve sanzu ile çıktığım o alışveriş denen şeyden almıştım bunları, severek almıştım da hepsini ve bence bana yakışıyordu ama senju neden öyle bakıyordu ki?

"Eva lanet olsun, çok güzelsin."

Beyaz, saten ve yakaları tamamen açık, omuzlarımı ortaya çıkaran bir elbise giyiyordum. Askısı falan yoktu ve üzerimden düşecek diye o kadar korkuyordum ki..senju bana düşmez demişti ama, ben de ona güveniyordum işte.

Elbise fazlasıyla dardı, vücuduma fazla yapışmıştı ve zaten sırtı tamamen açık olan elbisenin bağcıklarını sıkan senju daha da darlaştırmıştı elbiseyi.
Kalçamın biraz daha aşağısında biten elbise, genelde bu kadar kısa giydiğim için rahat hissettirse de havanın soğukluğunu şu an daha çok düşünüyordum.

Ayrıca hayatımda ilk defa topuklu giyiyordum! Senju bana ince topukla rahat edemeyeceğimi söylediği için kalın uzun topukları olan beyaz bir ayakkabı vermişti ve ayakkabı da çok güzeldi.
Yüzüme makyaj yapmamıştı, ben de makyaj istememiştim, çünkü zaten makyajlı gibi duruyormuşum, o öyle söyledi..

Kulaklarımda küçük, mavi renk kelebekli küpeler vardı, boynumda ince beyaz bir kolye sarkıyordu ve mavi saçlarımı at kuyruğu yapmış, kahküllerimi de düzleştirmişti. "Teşekkür ederim." Dedim ellerimi birbirine çarparken. "Senju sence..rindo-"

"Beğenir! Niye beğenmesin ki?! Peri kızı gibisin şu an."

"Of." Ellerimle yüzümü kapattım. Bu hareketime kahkaha attığı sırada kapı çaldığında senju tüm beyazlığa ve maviliğe zıt olarak siyah, bol deri bir ceket verdi. deri ceket elbise ile aynı boydaydı, yavaşça üzerime giydikten sonra beni omuzlarımdan ittirerek yürütmeye başladı.

"Ne olur ne olmaz diye sanzu ve rindou'dan fazla uzaklaşma tamam mı? Ayrıca diğer erkeklere de dikkat et."

Kapının önünde durup elimi kapının koluna koydum ve başımla onayladım. "Merak etme, hiçbir erkeğe dokunmayacağım." O anlamazca yüzüme bakarken kapıyı açıp sanzu ve rindou'ya baktım. Rindou uzakta durmuş duvara yaslanmış sigarasını içiyordu, sanzu ise ellerini ceplerine koymuş kapımın önünde bekliyordu.

"Vay..Eva, bu ne güzellik? Bebek modundan çıkabilmişsin sonunda."

"Ha ve ha, eva'ya dikkat edin."

Aurophile |• Rindou Haitani • readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin