17 |•

406 53 4
                                    

Bi foto at yaramaz yalnizligimi alamaz..
Abi abi bu sarkı yani ölürüm ölürüm anlipsunuz..
Yüzüme bak bir sigara yakegwegw

Bölüme geçebilirsiniz!

•   •   •   •   •   •   •   •    •    •    •    •    •   •   •   •   •   •

[Eva]


Of.."Of.." dedim sesli bir şekilde, okulun girişinde ki ikiliyi seyrederken. "Hâlâ ne konuşuyorlar ya?" Sanzu omuz silktiğinde dudaklarımı büzüp sırtımı arkamda ki ağaca yasladım ve dizlerimi kendime çekip onları seyretmeye devam ettim.

Rindou'ya doğanın enerjisini anlatırken bir kız gelmiş ve 'rindou birkaç dakika gelir misin' dedikten sonra rindou'yu alıp gitmişti. Birkaç dakika geçmişti bence, on beş dakika olmuştu ama rindou hâlâ onunla konuşuyordu.

Aslında rindou arada sırada cevap veriyordu, daha çok kız konuşuyordu. "Rindou'nun çevresinde neden bu kadar çok kız var?" Diye sordum bu sefer de, sanzu yine güldüğünde dudaklarımı büzdüm. Komik olan bir şey mi vardı?

"Çünkü hem yakışıklı hem de zengin, kızların yeni nesil ideal tipi."

"İdeal tip?" Sanzu karşıma oturduğunda ellerini tuttum ve iki yana açıp derin bir nefes aldım. Sanzu'nun enerjisi çok değişik bir enerjiydi doğrusu, sürekli değişebiliyordu ve hissettirdikleri de çok garipti. Bu yüzden onun enerjisini anlamaya çalışmayı bırakmıştım.

"Atıyorum..benim ideal tipim tatlı görünen kızlar?"

"Tatlı görünen kızları mı seviyorsun?"

"Atıyorum diyorum ya eva."

"Atmak? Anlamı nedir?" Bir elini çekip alnına vurdu, bakışlarımı ondan alıp yine rindou'ya çevirdim. Bu sefer bize bakıyordu ve tek kaşını kaldırmıştı. Tebessüm edip el salladığımda da önüne döndü. "Sence ben rindou'nun ideal tipi miyim?'

"Yanından bile geçmiyorsun."

"Kimin?"

"Tanrım..sabır!"

"Bağırma ya."

"Rindou'nun ideal tipi olgun, çocuksu olmayan kızlar. Anladın mı?"

"Çocuksu muyum ki?" Olgun kızlar..olgun kız nasıl olunurdu ki?

"Hayır canım, ne çocuksu olması? Aynı cümle içinde kullanma lütfen bu-"

"O zaman neden benden uzak duruyor?" Son zamanlarda hep böyle, nedenini sorduğumda cevap vermiyor. "Çocuksu olduğum için sevmiyor mu beni? Sanzu, ben onu sevdiğimi söylediğimde bir şey dememişti biliyor musun?" Sanzu şaşırdı.

"Onu mu seviyorsun?"

Evet, garip miydi bu? "Evet..sizin sevgi anlayışınız nasıl bilmiyorum ama biz de birini sevdiğini söylemek normaldir. Kız olsun, erkek olsun veya erkek erkeğe veya kız kıza olsun birbirimizi sevdiğimizi söylemek normaldir." Tebessüm edip diğer elini tekrar tuttum. "Seni seviyorum mesela, souta'yı da seviyorum." Burada seni seviyorum demek ne anlama geliyordu yahu?

"Ah salak kız..ben de seni seviyor gibiyim."

"Rindou niye benden uzak duruyor?' sanzu yüzünü astığında kıkırdayıp ellerini bıraktım ve kollarımı boynuna sarıp kendimi üzerine attım.

"Bunu bir başkası yapsaydı onu şu an gebertmiştim, o yüzden kalk."

"Sarılmak güzeldir."

"Hayır, kalk. Seni ormana fırlatırım."

"Ne güzel tehdit."

"Tehdit ne biliyor muydun sen?"

"Yavaş yavaş öğreniyorum!" Dedim üzerinden kalkıp ardından da ayağa kalkarak. Altıma koyu yeşil, düşük bel bol pantalonumu giymiştim. Üzerimde de belimi ve sırtımı tamamen açık bırakan ince bluzum vardı ve ayaklarımda da beyaz sandaletlerim vardı. Kendi kıyafetlerim..kendi tarzım..

Rindou sonunda yanımıza doğru gelirken kollarımı göğsümde birleştirip kaşlarımı çattım. Sanzu bu hâlime hâlâ gülmeye devam ediyordu, gülünecek ne vardı tanrıça aşkına? Rindou'nun diğer kızlarla konuşup benimle az konuşmasına üzülüyor ve biraz sinirleniyordum o kadar.

"Ne konuştunuz o kadar dakika?"

Diye sordu sanzu. Rindou eliyle bir dakika işareti yaparak saçlarının kapattığı kulaklarını açığa çıkardı ve kulaklıklarını çıkardı. O..konuşma boyunca kulaklık mı takıyordu?

"Dinlemedim, sadece sonlara doğru sesini biraz kıstım."

Bana baktı, bu halimi gördüğünde de kaşını kaldırdı. "Niye benimle konuşmuyorsun?"

"Konuşuyorum eva."

"Hayır, eskisi gibi değilsin."

"Öyleyim."

"Peki." Daha fazla bir şey demeden yanımızdan uzaklaşırken üzüldüğümü hissediyordum. Bir şey mi yaptım? Hayır..bildiğin kadarıyla bir şey yaptığımı sanmıyorum ama ona karşı bilmeden bir şey mi yaptım?

"Sizin orada..tanrım bunu söyleyeceğime inanamıyorum."

Dedi sanzu kendi ile dalga geçermiş gibi gülerek.

"Aşkın tanımı nedir?"

"Bağlılık." Diye cevap verdim anında. Rindou'yu izlemeyi bırakarak bana döndü ve başını eğip sırıttı. Yaraları, ah..yaralarının nasıl olduğunu hiç sormamıştım belki canını yakarım diye, ama merak ediyordum.

"Rindou'ya bağlı mısın?"

"E.." sustum, sanzu bu hareketime güldüğünde saçlarımı karıştırdı ve yanımdan ayrıldı. Tekrar arkamda ki ağaca yaslanıp dizlerimi de kendime çektim. Aşkın tanımı bağlılıktır, biz de aşk denen şey yoktu. İnsanların arasında bir bağ oluşurdu ve bu bağ atalarımızın dediklerine göre aşktan bile kuvvetliydi.

Rindou'yu seviyordum evet, rindou'ya bağlıydım da..onu o anlamda mı seviyordum ben? Bir elimi kalbimin üzerine koyup tebessüm ettim. "Onlara göre..ben aşık mı oldum?" Ayağa kalkıp ellerimi birbirine çarptım ve ardından ağzımı kapatıp ufak bir çığlık attım.

Rindou'ya aşık mıyım?










•   •   •   •   •   •   •   •    •    •    •    •    •   •   •   •   •   •

Günaydın eva ya..

Bölüm nasıldı bakalım?
Arkadaslar spoiler SPOİLER!!!! veriyorum..
SPOİLER yemek istemeyen hemen sonra ki bolumr ucsun cabuk.

!!!SPOİLER!!!

Bu bolumden sonra rindou'yu eva'ya biraz daha yakınlastır8yorim 💪🏻🤞🏻

Evet spoiler buydu baska soru.

Görüşmek üzere ☆゚⁠.⁠*⁠・⁠。゚

Aurophile |• Rindou Haitani • readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin