Maberrr 👋🏻🥰
Neler uapiyorsunuz bakalim??
Ben yatiyorum, orucumu actim mis🙆🏼♀️
Arkadaşlar ramazanin ilk gunu ve ben kahvesizlikten geberdim.
Fazla yemek yememm zaten ama günde en az 5(bes) bardak kahve icerim.
Öldüm dirildim yani öhm.
Bölüme geçebilirsiniz!
• • • • • • • • • • • • • • • • • •
[Eva]
Başımı yana yatırıp rindou'yu izlemeye devam ederken sınıfta ki birkaç kişi de bizi izliyordu. Maalesef rindou ile aynı sınıfta değildik ve tenefüste sanzu veya souta beni almazsa rindou'nun yanına geliyordum.
İlkbahar mevsimi gelmiş, biz de ilkbahar diye bir şey yok..haveramia, lomania, areulami ve nixy mevsimleri var.Neyse işte, ilkbahar geldiği için kalın giyinmeme gerek yokmuş. Hem hava sıcaktı zaten, bu yüzden kendi kıyafetlerimi giyinmeye başlamıştım.
Rindou bana güzelsin dediği zamandan bu yana bir hafta geçmişti, bununla beraber annemi dört aydır görmüyordum.
Herkes bana onun öldüğünü söylüyordu, inanmıyordum tabii ki ama bir kez olsun uzaktan görsem bile yeterdi benim için."Pisliğe bak, rindou ona zar zor katlanıyor olmalı."
Başımı eğip rindou'ya bakmayı kestim. Uyuyordu, uyuduğu bir zamana denk gelmek kötüydü çünkü herkes hakkımda her şeyi söylüyordu. Sanzu ve souta bir haftadır onların bana dediği kelimeleri bana açıklıyor, bu gibi durumlarda ne yapacağımı söylüyorlardı.
Çok..çok kötüler, ben onlara ne yaptım ki bana bu kadar kötü davranıyorlar?
Ayrıca Rindou bana katlanıyor muydu? Beni sevmediğini biliyordum, hatta bazen bana tahammül edemediğini de fark ediyordum ama yine de ona yakın olmak hoştu, imkanım olsa her zaman onun yanında kalırdım.
Enerjisi yüzünden mi? Hayır..enerjisi ne kadar kötü olursa olsun bana karşı zorla bile olsa iyi.
"Hey ucube."
Gözlerimi yumup seslice nefes verdim ve başımı kaldırıp onlara baktım. "Efendim?"
"Rindou senin yüzünden sana katlanmak zorunda kalıyor, onu rahat bırakmayı düşünüyor musun?"
Diye fısıldadığında kaşlarımı kaldırdım. Cevap vermedim ama. Bana katlanmak zorunda..onu rahat bırakmak? Yanında olmak istiyorum ama hayır dersem de bu bencillik olmaz mı?
"Tabii, hem yakışıklı hem zengin. Dibinden ayrılmamak işine gelir."
"Yine kendi kıyafetlerini giymeye başlamışsın, ne oldu rindou'nun altına giresin gelmedi mi artık?"
"Paranı mı kestiler? Sana para verecek tanıdıklarım var."
"Ama onlar bir ucube ile yatmak isterler mi bilemem tabii."
"Ben," dudaklarımı ısırdım. "Kimsenin altına girmedim, bana sadece iyi davranıyorlar." Sanzu ne demişti? 'geri durma ve istediğini söyle, ben senin arkanda olacağım.' ama yine de çekiniyordum. Daha önce kimseden böyle şeyler duymamıştım bu yüzden kimseye verebilecek bu tür cevaplarım olmamıştı.