27 |•

528 63 43
                                    

Bu kitap beni cok uzuo ya parcalaniom ☺️
En yakin zamanda baristirmam lazim cunku 35. Bolumde bitirecegim yani sikerim barissinlar ulan artik olsun mutlu yildim yikildim ya bunalrin imkansiz love yuzunden
Neyae

Bölüme geçebilirsiniz.

•   •   •   •   •   •   •   •    •    •    •    •    •   •   •   •   •   •

Eva.


D

oğal taşlarıma teker teker bakarken bir elimle de kar topuyla oynuyordum. Yani kar topu deniliyormuş, lucian öyle demişti. Sanzu Lucian'ı her yanımda görüşünde sinirlense de bir şey demiyordu, normalde gözümün önünde onu kanatması gerekmez miydi? Önceden öyle yapardı.

Yokluğumda fark ettiğim tek şey herkesin değiştiğiydi. Lucian bile değişmişti ve bu şaşırtıcı geliyordu.

Ve rindou.
Rindou ona dediğim gibi bana yaklaşmıyor, bazen teneffüslere bile çıkmıyordu. Karşı karşıya gelişimizde yüzüne bakmıyor sadece yanındakiler ile ilgileniyordu.
O da normalde sanzu ile birlikte olurdu, şimdi yanında tanımadığım onca insan vardı.

"Ne yapıyorsun?"

Diye sordu sanzu, omuz silkip ayağa kalktım ve üzerimi silkeledim. Sanzu bana birkaç şey almıştı, rindou'nun aldıklarını giyinmek istememiştim.
Üzerimde beyaz yün bir elbise vardı, elbise dizlerimin bir tık üstüne geliyordu ve üzerime tamamen yapışıyordu.

Altında da bileklerimin biraz daha üstüne gelen siyah deri botlar giyiyordum, üzerimde de siyah, elbise ile aynı boyda bol bir deri ceket vardı.

Saçlarımı kulaklarımın hizasından almış ve toplamıştım, ince ince de birkaç tutam örmüştüm. Kendimi güzel hissediyordum, okulda birkaç kişi de öyle göründüğümü söylemişti.

"Rindou ile neden konuşmadığı söyler misin peki?"

"Ona söylersin, olmaz." Seslice nefesini verdi.

"Söylemeyeceğim eva, merak ediyorum."

"Geldiğim ilk gün etrafta onu arıyordum ve okula geldim. Gördüğüm şeyse mavi saçlı bir kızı öpüyor oluşuydu."

"Rindou mu öptü?"

"Görmedim."

"Ne?"

"Kız onu kendine çekti ve rindou'da geri çekilmedi."

"Hassiktir amına koyayım."

Yüzümü buruşturdum. "Ne?" Ne dedi o az önce? Sanzu bir şey demeden hızla yanımdan giderken dudaklarımı ısırıp onu izledim, rindou o sırada okuldan çıktı, ikisi de birbirlerinin yüzlerine bakmadan geçip gittiler.

Onlar neden konuşmuyordu acaba?

"Çok yakışıklı."

Başımı çevirip yanımdaki kıza baktım. Bu o kızdı, mavi saçlarını at kuyruğu yapmıştı. Üzerinde beyaz bir elbise ve siyah bir mont vardı. Biz şu an..biz şu an çok benziyorduk, kötü hissetmiştim. Enerjisi de hiç iyi gelmiyordu zaten, cadı mı acaba? Bana geldiğimde sürekli cadı derlerdi. "Enerjin koyu siyah."

Aurophile |• Rindou Haitani • readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin