Yıldım
Bitik hissediorum galiba the endNasılsınız bakalım?
Eh iste modundayim ama toparlanacagim ✊🏻✊🏻
Bölüme geçebilirsiniz!
• • • • • • • • • • • • • • • • • •
[Rindou Haitani]
"Eva yine saçlarını boyamış."
"Hm." Sigaramı yakarken bir yandan da eva'yı izliyordum. Yine tavşanların peşinde koşuyordu ve ilkbahar esintisi saçlarını uçuşturuyordu.
İki gün önce ki sarılmadan sonra herkes bir ilişkimizin olduğunu düşünmeye başlamıştı, hayır. Ben eva'yı sevmiyordum, onu sadece önemsemeye başlamıştım ki o kadar da önemsediğimi düşünmüyordum.Ayrıca Eva saçlarını falan boyamamıştı, tanrıya şükür ki sprey boya ile yapmıştı çünkü o mavi saçların tonu bir daha tutturulamazdı.
"C sınıfından biri gelip ona çıkma teklifi etmiş, çıkma teklifi ne diye sordu bana."
Bunu dedikten sonra kıkırdadığında kaşlarımı çattım. "Hangi çocukmuş o?" Burada Eva ile ciddi anlamda çıkmak isteyen biri var mıydı ki? Hayır, ya dalga geçmek için ya da başka şeyler için..
"Lucian."
Sigara dudaklarımın arasında öylece kalırken sanzu da gözlerini kısmış beni izliyordu. Neden mi şok geçiriyordum? Lucian burada ki şerefsizler gibi kötü biri değildi de ondan. Gerçi herkese iyi davranıyor olabilir, içinde bambaşka biri yatıyor olabilir bilmiyorum tabii.
"Bi' kaldın?"
"İlk defa şerefsiz biri değil, şaşırdım. Ee sen ne dedin?"
"Anlattım ben de. O da kabul etmeli miyim dedi sen bilirsin dedim fakat kabul edeceğini sanmam."
"Neden?"
"Sen varsı-"
"Sanzu." Dik dik yüzüne baktım. "Eva'yı sevmiyorum." Sevsem bile Eva ilgi alanımın fazlasıyla dışındaydı. Çocuksu..fazla çocuksu ve bu zaten baştan kaybettirirdi ona, eğer öyle bir şey olsaydı.
"Tabii canım külahıma anlat sen bunu."
"Siktir git piç ya." Eva elinde tavşanlardan bir tanesi ile bize doğru yaklaşırken birkaç metre ötemizde durup sigaraya baktı ve yüzünü buruşturdu. Bunu sürekli yapıyordu, ne zaman yakınında sigara içsem yüzünü buruşturup uzaklaşıyordu.
Henüz yarısına gelmediğim sigarayı yere atıp ezdikten sonra eva geldi ve tavşanı bana uzattı, geri çekildim. "Almayayım."
"Çok tatlı değil mi ya?!"
"Hayır."
"Rindou ya..tatlı ama şuna baksana."
"Öyle diyorsan." Telefonuma bildirim geldiğinde eva cebime baktı, ardından sanzu'ya döndü ve bu sefer tavşanı ona uzattı. Gözlerimi ondan ayırmadan telefonumu cebimden çıkardım ve en sonunda gözlerimi çekerek gelen mesaja baktım.