L U C A S - 10

1.2K 54 3
                                    

At Yangon Airport.....
န ၊
လေယာဉ်ပေါ်ကနေဆင်းဆင်းချင်းတ‌ေနရာကိုသွားကာဖုန်းဆက်‌ေနတဲ့ကိုကို့ကို Chan နည်းနည်းစိတ်ကောက်ချင်မိသည်။ ဘာတွေကများအရေးကြီးနေလို့အဲ့လောက်အသည်းအသန်ဖုန်းဆက်နေရတာလဲဆိုပြီးပြောလိုက်ချင်သည်။

" ချစ်ဆုံးဘာဖြစ်နေတာလဲ မျက်နှာလဲမကောင်းပါလား ပင်ပန်းလို့လား "

"နားချင်ပြီ "

"အိုကေ အိုကေ ဒါဆိုသွားကြစို့ "

ကားပေါ်ရောက်တာနဲ့chanကိုကိုနဲ့စကားမပြောတော့ပဲ အိပ်လိုက်တော့သည်၊
****
"ချစ်ဆုံး ထတော့ အိမ်ရောက်ပြီ "

"အွန်း......ရောက်ပြီလား အဲ့တာ‌ဆိုကျွန်တော်သွားပြီ "

"ဟင် ကိုယ့်အိမ်ကိုခေါ်လာတာလေ ချစ်ဆံုးရဲ့ ဘယ်ကိုသွားမှာလဲ "

"ဟင် ကိုကို့အိမ်ကိုခေါ်လာတာ ဟုတ်လား "

"ဟုတ်တယ်လေ ချစ်ဆုံးရဲ့ ကိုယ် လေယာဉ်ပေါ်ကဆင်းဆင်းချင်းယောက္ခမကြီးကိုဖုန်းဆက်ပြောပြီးပြီ ချစ်ဆုံးပင်ပန်းလာလို့ ဒီည ကျွန်တော့်အိမ်ကိုခေါ်သိပ်လိုက်မယ်ဆိုတဲ့အ‌ကြောင်းကို"

" အော် ကိုကို ဖုန်းဆက်နေတာ ‌ဒယ်ဒီ့ဆီကိုပေါ့ ဟုတ်လား မသိပါဘူး ကျွန်တော်က စိတ်ဆိုးမိ‌ေတာ့မလို့ ကိုကို အဲ့အလုပ်ကိစ္စ‌အကြာင်း‌ေတွပြန်ရောက်တာနဲ့ပြောနေတယ်ဆိုပြီး"

"ချစ်ဆုံးလောက် ဘယ်အလုပ်ကိစ္စကမှအရးမကြီးဘူးဆိုတာ ချစ်ဆုံးသိရင်သိပ်ကောင်းမှာပဲ၊ထားပါတော့ လာလေ ဒီလိုနဲ့ကားထဲမှာပဲအိပ်ဖြစ်တော့မယ်"

"ဟုတ် ဟုတ် "၊ဒါနဲ့ ဒီအိမ်က ဘယ်သူ့အိမ်လဲ "

"ကိုယ့်အိမ်လေ ကိုယ်ကိုယ်တိုင်ဒီဇိုင်းဆဲွထားတဲ့ကိုယ့်အိမ်ပေါ့ နိုင်ငံခြားကပြန်လာတဲ့အချိန်ဒယ်ဒီတို့အိမ်မှာပဲနေပြီး က်ုယ်မြေကွက်တစ်ကွက် ဝယ်လိုက်တယ်လေ ဝယ်ပြီးတော့ ငိုယ်ကြိုက်တဲ့ဒီဇိုင်းဆွဲပြီးအိမ်လေးတစ်လုံးမြန်မြန်ဆောက်လိုက်တာ "

"ဒီဇိုင်းက လုံးဝ Luxuryပဲ ၊ပုံစံကြည့်တာနဲ့တင်တော်တော်ကုန်မှာကျိန်းသေတယ် မြန်မြန်ဆောက်လိုက်တယ်ဆိုတော့ လူအင်အား တော်တော်သုံးလိုက်ရမှာပဲ ကိုကိုတာ်တော်ကုန်သွားတယ်မလား ဖြုန်းလိုက်တာလေ"

L U C A S ( S-1)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang