Dig som lige har trykket på bogen for at læse den, det skal lige siges at jeg startede bogen i 2015, så nogle af de første kapitler er lidt dårligere i forhold til de andre. Men når du først har læst nogle kapitler igennem, bliver bogen bedre. (Det her er skrevet d. 29 Juli 2016) :))
Jeg havde lige åbnet døren til mit nye store flotte hus. Der var meget stort og lyst.
Det var lyse trægulve med hvide væge.
Flyttebilen var kommet med mine ting, så jeg gik straks igang med at bære flyttekasser ind.
"Har du brug for hjælp?" Hørte jeg en stemme bag min sige.
Jeg vendte mig om, og der stod en vildt lækker dreng, med kastanje farvet brunt hår og brune øjne.
Han kørte sin hånd igennem sit hår, og stadig stod og ventede på et svar.
"Ja, det ville være dejligt med lidt hjælp" sagde jeg og tog en til papkasse.
"Jeg hedder Alex forresten"
"Ingrid" sagde jeg og vi gav hinanden hånden efter vi havde stillet papkasserne.
Efter en halv times tid, med at gå frem og tilbage med papkasserne var vi endelig færdige.
Vi havde ikke snakket så meget sammen, men han stirrede hele tiden.
"Nå men tusinde tak for hjælpen med at...."
Han ignoreret mig fuldstændig og gik ind og satte sig i min sofa.
"Skal du ikke lige spørge om lov først?" Sagde jeg lidt irriteret.
"Du skal vende dig til det" sagde han med et selvfedt smil.
Han var på vej ud i køkkenet nu.
Jeg skyndte mig at gå efter ham for at sørge for at han ikke pillede ved noget.
"wow....wooow" begyndte han at sige lige pludselig.
"Ved det, det er et flot køkken" sagde jeg og smilte lidt selvfedt.
"Wow.. Et godt sted at kneppe" sagde han, og der forsvandt mit selvfede smil.
"Okaayyy, jeg tror du skal hjem nu" sagde jeg og begyndte at skubbe ham hen imod døren.
"Nej det er det jeg ikke lige skal smukke" sagde han med endnu et selvfedt smil.
"Jo det skal du" sagde jeg og begyndte at skubbe ham endnu mere.
Han greb fat om mit håndled og skubbede mig hen til vægen.
"Det er ikke sidste gang du kommer til at se mig smukke, du kan lige så godt være forberedt" sagde han og gik ud.
Jeg kiggede ud af vinduet for at tjekke om han var gået. Han gik ind i det hus ved siden af mig.Seriøst? Boede han der?
Så ville jeg nok komme til at se mere af ham!
ØV!Ad han var en underlig en. Det i hvert fald ikke lige sådan en jeg skal være sammen med.
Efter 4 timers udpakning var mit hus nogenlunde færdigt.
YOU ARE READING
Stalker Number One
Teen Fiction16 årig Ingrid sparks er selv lige flyttet fra London til Danmark hvor hun skal starte i 1g på den nye skole. Hendes forældre har købt et hus til hende, ret tæt på skolen. Den sære nabo inde ved siden af hedder Alex Greak, og han er skolens pl...