fuck

818 32 12
                                    

Igen igen, stod jeg og gloede ind i mit klædeskab, i kampen om at finde noget tøj at tage på. Dagen med Liam igår var helt fantastisk. Jeg føler mig glad. Jeg rystede på hovedet og fandt noget tøj at tage på. Jeg tog mine sorte bukser og en mørkeblå stram rullekrave. En flot halskæde og nogle flotte ringe. Jeg løb ned i køkkenet. "Godmorgen Chrissi" sagde jeg og fyldte et glas op med vand. "godmorgen" sagde han sløvt. "Du ser ret træt ud" sagde jeg og grinede. Han gav mig et hurtigt falskt smil. Hehehe jeg elsker at drille folk. "Skal du ik i skole, siden du kun går rundt i underbukser?" spurgte jeg og gav ham elevatorblikket. "nahh jeg tror bare jeg kommer lidt senere". "okay Chrissi, vi ses senere" sagde jeg og lukkede døren, og traskede afsted. Jeg kom i tanke om Alex. Hvad havde han gået og lavet? Jeg savnede ham faktisk lidt. Altså ik på den måde, men den irriterende Alex som hele tiden skal kommentere alt hvad man gør. Ham savner jeg. "bøh". Jeg fik et kæmpe chok og skreg op. Jeg vendte mig om "fuck dig Alex" sagde jeg og gav hans skulder et slag. Han grinte. "Øv, jeg troede du ville kaste dig op i mine arme" sagde han og tog en hånd på hjertet. "Ja Alex, og så lever vi lykkeligt til vores dages ende" sagde jeg ironisk og klappede hænderne sammen. Hans selvfede smil kom frem. "Og vi ville have det rigtigt sjovt" sagde han løftede øjenbrynene et par gange. "Du er så ulækker Alex" sagde jeg puffede til hans skulder. Hvad skete der for hans humør? Altså han havde lige troet at at mig om min bror.. MIN BROR!, var kærester, og nu er han sig selv igen.. weird. 


Jeg skulle have fysik. jaaaa. Kan du mærke ironien. Men i hvert fald, skal jeg have fysik, og det skal Alex også. Fedt. Og vi skal have om Global opvarmning, og det er jo slet ik fordi vi har haft om det 100 millioner af gange i folkeskolen. "I skal være to og to til det her projekt" råbte læreren højt, og så begyndte alle elever at snakke om par. "Og jeg laver grupperne" råbte læren igen, og så hørte man alle eleverne med deres skabende stemmer "eeeeej, øøøøøv, nedereeeen". Jaja okay så, ik mere med det venner. "første gruppe synes jeg skal være Anders og Katrine" sådan blev det ved i lidt tid. "Og så skal Ingrid og Alex være sammen" og blah blah blah. vent. Skal jeg være sammen med Alex. Okay lærer så meget har jeg altså ik savnet ham, at jeg ligefrem skal være sammen med ham efter skole..alene!. Og ja, sidste gang vi var alene gik det ikke så forfærdeligt godt. Altså da vi kyssede. Jeg sad og tyggede lidt på tanken. "Ingriiiid" Alex viftede sin hånd lige foran mit ansigt. "når. ja. øhh" sagde jeg helt forvirret og rystede på hovedet. Jeg kiggede op på Alex, som stod utålmodigt, og ventede på mig. "ja" sagde jeg og slog hænderne ned i bordet, så pigen ved siden af mig fik en chok "hov, sorry" sagde jeg stille og kiggede akavet på hende. Jeg kiggede op på Alex igen. "det jeg skulle til at sige var, at vi skal lave den bedste fremlæggelse" sagde jeg og tog fat i hans arm og hev ham med mig. "Skal vi ud på toilettet og hygge?" spurgte han og jeg stoppede op og kiggede på ham. "jaa det er nemlig lige det vil skal Alex. Vi skal ud på toilettet og elske hinanden" sagde jeg ironisk og kiggede dumt på ham. "nej, seriøst hvor skal vi hen?" spurgte han og kiggede ned på sin telefon, som han lige havde fisket op af lommen. "vi ska.." nåede jeg lige at sige inden han afbrød mig. "Og ja det kan vi så ik nå, fordi timen er færdig om 15 minutter" sagde han og viste mig sin telefon, hvor klokken stod på. "øhh.. Så bliver vi nød til at lave det efter skole" sagde jeg og kiggede på ham, efter han havde smidt sin telefon i lommen igen. Et suk røg ud af hans mund. "hvad?" spurgte jeg og kiggede forbavset. "Skal jeg virkelig bruge min fritid få freaking lektier?" spurgte han og lænede sit hoved tilbage. "ja det skal du Alex. Hos mig efter skole" sagde jeg og gav slip på hans håndled, som jeg åbenbart stadig holdte fast i. 


"Og hvor lang tid skal vi så bruge på den her skod opgave?" spurgte han imens han tjekkede sin telefon. "ja vi skal sørme bruge så lang tid det tager for at vi bliver færdig med opgaven" sagde jeg og kiggede på Alex, som var helt optaget af sin telefon. "hvad siger du" spurgte han og kiggede forvirret hen på mig. Et lille suk røg ud af min mund "Ik noget" sagde jeg og låste døren op til mit hus. "Hallo, nogen hjemme?" råbte jeg og kiggede rundt. Vi tog skoene af, og hang jakkerne op på knagen. "Det er lang tid siden jeg har været her" sagde Alex og kiggede rundt. Jeg rullede bare øjne af hvor dum han i virkeligheden var at høre på. "Og kan du huske da jeg holdte om dig lige her i den her sofa" sagde han og satte sig ned, og lavede en bevægelse med armene som viste det. "hold din kæft Alex" sagde jeg og gik lige forbi ham. Jeg gik ud i køkkenet og ledte efter min computer, for det var det sidste sted jeg så den.. tror jeg nok. "Hvad laver du?" spurgte Alex som stod i dørkammen og kiggede på mig. "Jeg leder skam bare efter min computer" sagde jeg og ledte videre. "Altså mener du den som ligger lige der" sagde han og pegede hen på min computer som lå 1 meter væk fra mig. Jeg kiggede op og stirrede på computeren, og så ham. "ja den." sagde jeg og tog computeren under armen. 


Vi havde siddet her i snart en times tid nu, og vi var næsten færdige. Og nu når jeg tænker helt over det, gør Alex mig faktisk ogs ret glad. Jeg sad og stirrede lidt på ham. "Hvad" spurgte han og kiggede på mig. Jeg rystede på hovedet "ik noget" sagde jeg og kiggede ned. "jo si..". Det ringede på døren. "hvem kan det være" mumlede jeg for mig selv. Jeg gik hen til døren og åbnede den. "he.. Liaaaam" sagde jeg overrasket. Jeg rystede på hovedet. "nej undskyld, heeeeeej" sagde jeg og gav ham et stort kram. Han kiggede på mig og kyssede mig. Nu stod mig og Liam bare og kyssede. Jeg havde glemt alt om Alex. Fuck.. Alex. Jeg trak mig ud fra kysset og kiggede bag, hvor Alex så stod og stirrede med store øjne på os. "A.." prøvede jeg at sige, men et spildt sekund efter havde han taget sine ting, og var på vej ud. "Hvad forgår der her?" spurgte Liam forvirende. Jeg stod bare og stirrede ud i luften. "hallo" Liams stemme blev lidt højere. "Er i sammen eller noget?" Spurgte han og prikkede til mig blidt. jeg kiggede på ham. "nej Liam. Vi er ik sammen, og det bliver vi heller ik" sagde jeg og lukkede døren. Jeg krammede Liam, og han kyssede mig på håret. "Jeg vidste ik at du kom" sagde jeg og kiggede op på ham. "Kan du ik huske på cafeen aftalte vi også at ses idag" sagde han smilende. "Når jo, det havde jeg lige glemt alt om, sorry. Men det var også fordi mig og min ven skulle lave et fysik projekt som skal være færdig til næste uge" sagde jeg og smilede igen. "Det er helt okay" sagde han og trak sig ud af krammet. "Må jeg se dit værelse" spurgte han smilende. Jeg tog hans hånd, og  førte ham med op på mit værelse. Vi kiggede på hinanden og så lavede han en bevægelse for at jeg skulle hoppe op. Så jeg hoppede og og viklede mine ben rundt om hans hofter. Vi kyssede i lidt tid og så lagde han mig ned på sengen ,og kyssede mig igen. Imens vi lå og kyssede tænkte jeg på noget. Jeg var vred på Alex, fordi han ik sagde noget og bare skred, men på den anden side føler jeg mig ked af det og forvirret. Jeg kunne bare ikke lade vær med at tænke på Alex imens jeg kyssede med Liam. Og på den ene side føltes det helt rigtigt, men den anden side føltes det helt forkert. Hvad sker der inde i dit hoved Ingrid, hvad sker der? 


Stalker Number OneWhere stories live. Discover now