Efter skole havde mig og pigerne aftalt at vi skulle tage hjem til mig. Så vi hoppede på cyklerne, og cyklede hjem. Sasha havde ikke sin cykel med så hun sad bag på min. Vi parkerede cyklerne foran mit hus og gik ind.
"Wow, et flot hjem du har" sagde Lara og kiggede rundt.
"Hvordan kan du enlig bo alene?" Spurgte Camilla.
"Det ved jeg faktisk ikke helt, det er noget mine forældre har aftalt med nogen.. I dont know"Vi sad oppe på mit værelse og snakkede om alt fra himmel til jord.
Vi kunne høre nogle stemmer, som kom udefra. Jeg gik hen for at tjekke hvad det var.
Det var Alex og hans andre playboy venner.
"Hvad er det?" Spurgte Sasha.
"Det er bare Irriterende Alex og hans venner"
Pigerne sprang op af sengen og løb hen til mig.
"Nå hvad laver i piger?" Spurgte Alex.
"Noget som ikke vedkommer dig" sagde med et løftet øjenbryn.
"Nå, vi tænkte bare om vi ikke måtte komme ind?" sagde Alex med sit selvfede smil.
"Skrid med jer!" Sagde jeg og lukkede vinduet.Vi satte os tilbage i sengen. Efter to minutter begyndte det at banke på døren.
"Hvad fuck?" Sagde jeg og gik ned til døren.
"Hvad?" Sagde jeg da jeg havde åbnet døren.
"Må vi ikke nok komme ind? Please" sagde han med de sødeste hundeøjne, som jeg bare slet ikke kan modstå.
"Seriøst... Okay okay, kom bare ind" sagde jeg og trådte et skridt til siden.
Jeg lukkede døren og de var på vej hen til sofaen.
"Hey, husk lige at tage jeres sko af" sagde jeg og pegede på deres sko.
"Okay mor!" Sagde Alex med endu et selvfedt smil på læben.
"Når ja, det her er Luke, Sam og Ryan" sagde Alex og pegede over på drengene som havde kastet sig bed i min sofa.
"Hvad sker der?" hørte jeg Sasha sige fra gangen.
"Vi har fået besøg" råbte jeg op til dem.
Pigerne kom ned af trappen og så ret forskrækket ud.
"Jamen Hej tøser" sagde Luke.
Pigerne kiggede på mig som om de havde forventet at jeg skulle sige noget.
"Nå hvad plejer i så at lave" spurgte jeg og kiggede over på Alex.
"Piger, feste eller sove" sagde han meget direkte.
"Okaay" sagde jeg og kiggede lidt væk.Vi havde siddet i køkkenet o noget tid nu. Hans venner var faktisk slet ikke så slemme som jeg troede, de var faktisk meget søde. Og slet ikke lige så slemme som Alex.
Pigerne var begyndt at gå hjem og det samme med drengene, men Alex var her stadig.
"Skal vi se film?" Sagde han og kiggede over på mit fjernsyn.
"Jaja" sagde jeg og vi var på vej over til sofaen.
"Hvad skal vi se?" Spurgte jeg.
"Må jeg vælge" spurgte han imens han lavede hundeøjne.
"Okayyy" sagde jeg og satte mig godt til rette.
"Neeeeej, ikke gyser" sagde jeg.
"Du sagde jeg måtte vælge, så jeg har valgt den her" sagde han med sit selvfede smil.
Han satte filmen på og satte sig i sofaen.
Altid i starten får jeg et chok fordi der hopper en eller anden tingest frem på skærmen. Jeg gemte mig under det tæppe som jeg havde på.
"Hvis du bliver bange skal jeg nok holde om dig, sparks!" Sagde han og tog sine arme rundt om mig.
"Skrid med sine beskidte fingre fra mig!" Sagde jeg og prøvede at skubbe hans arm væk fra mig.
"Gå nu væk!" Sagde jeg men han lyttede ikke, derfor bed jeg ham i hånden.
"Av for helvede" sagde han og kiggede ned på sin hånd.
"Det skal du nok få betalt" sagde han da jeg var begyndt at løbe.
"Sparks!" Kunne jeg høre ham sige imens jeg løb gennem huset. Jeg var ved at dø af grin.
Man kan løbe rundt i cirkel i mit hus, og vi havde løbet nogle omgange. Jeg kunne pludselig høre at han stoppede. Jeg kiggede bag mig, men der var han ikke.
"Bøh!" Sagde han da jeg hoppede op af forskrækkelse. Han tog mig op på hans skulder.
"Giv så slip på mig" sagde jeg imens jeg ikke kunne lade vær med at grine.
Han lagde mig hen i sofaen og satte sig ovenpå mig.
"Gå så væk fra mig" prøvede jeg at sige, men han kildede mig.
Jeg er så kilden, det er helt vildt.
"S-stop" sagde jeg og han stoppede.
Vi havde faktisk ikke det filmen, men vi satte og tilbage i sofaen nu.
"Er vi nu kvit?" Spurgte jeg med et løftet øjenbryn.
"Vi er kvit" sagde han og grinede lidt.Vi havde set film i en time snart, og der var snart 50 minutter tilbage.
Jeg var så træt, jeg kunne næsten ikke holde mine øjne åbne.
Jeg lænede mig på Alex skulder. Jeg kunne mærke hans arm vikle sig om mig, men jeg var ret ligeglad fordi jeg var så træt.Og da søvnen tog over mig, var jeg i drømmeland.
YOU ARE READING
Stalker Number One
Teen Fiction16 årig Ingrid sparks er selv lige flyttet fra London til Danmark hvor hun skal starte i 1g på den nye skole. Hendes forældre har købt et hus til hende, ret tæt på skolen. Den sære nabo inde ved siden af hedder Alex Greak, og han er skolens pl...