Alex havde opført sig mærkeligt hele dagen siden vi kom tilbage til lejren. Og der var gået et rygte om at mig og Alex havde "hygget" os lidt, da vi var alene ude i skoven. Men efter det der skete i bilen, har Alex været helt anderledes. Altså ik på den måde jeg troede han havde ændret sig på, men helt anderledes. Og plus vi skulle jo sove i samme telt, juhhuuu. Kan du mærke ironien?
"Hvad skete der?" "hvad lavede i?" "hvordan fandt i tilbage?" "Hva, var han god?". Ja, det har jeg gået og hørt på i nogle timer nu. Og trust me, det er virkelig irriterende at høre på efter noget tid. Plus. Alle de blikke man får bare fordi at Alex har været sammen med en, og han har snakket til en OG han bare har kigget på en. Altså nu må alle de piger tage en slapper. Men... men men men der er en speciel pige. En blond, høj, tynd, faktisk meget tynd, irriterende, dum kælling. Ja, jeg sagde lige kælling fordi det er hun. Isabella. eller hun vil hellere kaldes for Bella fordi så passer det bedre til Quenn B. Og selfølgelig når man er Quenn B, har man sjovt nok også nogle håndlangere. Og de håndlangere har selfølgelig også nogle navne. Megan og Angelina. Isabella eller undskyld undskyld "Quenn B" er deres største forbillede. De tre piger har ikke gjort andet end at brokke sig. Det kan godt være at jeg brokker mig lidt, men i forhold til dem er det ingenting. Og lad mig lige sige. Det er heller ik fordi de har det mest praktiske tøj med. En stram lyserød croptop og en matchende kort nederdel. Og ja det eksempel var lige Isabella. Og så tænk på de andre to piger. Så det er jo klart søde venner, at i hele tiden brokker jer. Hallo brug jeres hjerner. Vi er midt ude i en skov fyldt med insekter og andre klamme ting. Jeg kunne virklig blive ved med at tænke negativt om dem. Altså prø..
"Allesammen nu skal alle snart krybe ind i deres hule. Og så imorgen kommer bussen og henter os klokken 10:00" sagde vores kedelige lærer.
"uhh Inge, nu skal du jo sove med Alex" sagde Camilla på en drillende måde. "jaaaa, så kan vi endelig få MERE tid alene, og sove helt tæt op af hinanden" sagde jeg dem mest sarkastiske stemme og tog en hånd på hjertet. De grinede af min platte sætning. "nej, seriøst jeg vil bare dø" sagde jeg og tog mig selv på panden. "Det bare en nat. U can do it" sade Sasha og klemte min hånd. "godnat piger" sagde jeg og traskede over til mit eget telt.
Nu skal jeg bare sove og så imorgen skal vi hjem. Thank god. Men selfølgelig inde i teltet sidder selveste Alex. Et suk ryger ud af min mund. Han gav mig bare elevator blikket. Okay. Der er noget galt. Noget seriøst galt. Jeg tog min hånd på hjertet "åhh hvad er der dog sket min skat" sagde jeg ironisk med en sød prinsesse stemme. " ha ha ha. sjovt." sagde han muggent. Jeg sukkede igen. "hmhm." sagde jeg og hentyd til at han skulle kigge væk. "Nå så må jeg ik se dig skifte?" sagde og smilede kækt. Orh der kom da Alex lidt tilbage. Men tanken gjorde mig faktisk bare lidt sur. Han havde ignoreret mig lige siden vi kom tilbage og nu, fordi jeg skifter bliver han sig selv igen. idiot. "Alex. nej. vend dig om" sagde jeg koldt og hentyd igen at han skulle vende sig om. "okay okay" sagde han og vendte sig om. Jeg skiftede hurtigt og hoppede ned i min sovepose. Han havde ødelagt mit humør. "godnat" sagde jeg koldt og rykkede mig ud til siden. Langt væk fra Alex. Eller det var ik så langt væk. Men så langt væk jeg kunne. Og efter det overtog søvnen mig stille og roligt.
Alex POV.
jeg lå bare og tænkte. Tænkte på hvad der skete inde i mit hoved. Det som om jeg ikke kan kontrollere mine følelser mere. Jeg kiggede over på Ingrid som lå lige så stille og sov. Gud hvor er hun altså smuk. Hendes lange gyldne flotte hår. Det er ikke kastanje farvet, med lidt lysere. Hendes flotteste velformet læber. Hendes Smukke Smukke ansigt. Jeg kan bare sidde og kigge på hende i en evighed. Vent. Hvad sker der for mig? Nu må jeg altså stoppe. Jeg har lyst til at komme i buskerne på hende og ik andet. Eller vil jeg? Jeg vender mig om og prøver at falde i søvn. Og imorgen er en ny dag.
YOU ARE READING
Stalker Number One
Teen Fiction16 årig Ingrid sparks er selv lige flyttet fra London til Danmark hvor hun skal starte i 1g på den nye skole. Hendes forældre har købt et hus til hende, ret tæt på skolen. Den sære nabo inde ved siden af hedder Alex Greak, og han er skolens pl...