Heyyy venner inden vi lige starter igen har vi jo ik fået nogle billeder af Sam, Ryan og Luke så her er lige 3 billeder. 1.Sam 2.Ryan 3.Luke
Morgner, og ja. Jeg kan blive ved med at snakke om hvor nederen de er. Mit skide vække ur der ringer, som lyder ligesom døden, fordi man har hørt den aaaalt for mange gange. juhhuu. Jeg laver så samme rutine. Tvinger mig selv op og går over til mit skab. Det ser skide varmt ud udenfor, så jeg tænker noget mindre varmere. Jeg hiver min cowboy nederdel ud af garderoben og tager den på. hmm hvilken trøje skal jeg mon tage på. Så det tager mig selfølgelig 5 minutter at vælge en skide trøje, men til sidst finder jeg en. Min elskede hvide rullekrave t-shirt, og selfølgelig en flot halskæde til.. og nogle flotte ringe. Ind på badeværelset og ligge en naturlig flot makeup, of course. Jeg suser ned og tager et æble i munden og tager mine flotte vans og læderjakke på. "Kommer du Chrisser? vi har travlt" råbte jeg fyldt med æble i munden. "omg Inge, igår kaldte du mig Chrissi og nu Chrisser. Hvad skal jeg hedde" sagde han grinende og lukkede døren til huset. "hehe jeg kan godt lide at finde på navne" sagde jeg og hoppede op bag på motorcyklen. men kunne høre døren lukke til Alex hus. "kør Chrissi, kør" sagde jeg fordi jeg orkede ik rigtigt at se Alex lige nu.
"heeeeey Sami" sagde jeg og krammede ham. "sikke et humør du er i idag. Kom du godt ud af sengen?" spurgte han grinende. "haha for at være ærlig, så nej" sagde jeg og grinede igen. Luke og Ryan kom over til os. "heeey drenge" sagde jeg og krammede dem begge to. "Hvorfor er du i så godt humør idag" spurgte Ryan da vi trak os ud af krammet. Sam grinede lidt "ja, det har jeg også lige spurgt hende om" sagde han og smilede. "Men hvad angår humøret?" spurgte Ryan igen. Jeg tror nok det var fordi jeg skulle se Liam idag, men det var ik rigtigt noget jeg ville fortælle lige nu. "Det ved jeg ik rigtigt, tror bare jeg er glad" sagde jeg og smilede til dem. "hey Alex" Sagde Luke og så lavede de den der bro ting med hånden. "Nå jeg tror jeg smutter over til pigerne" sagde jeg og kiggede på Alex, og smilede til de andre. "ses boys" sagde jeg og gav dem et vindkys.
(Liam på billedet) (Og det skal siges, det kan godt være det ligner lidt Alex, men det er det ikke.)
Skoledagen har gået hurtigt, og nu skal jeg mødes med Liam. Han står ude foran cafeen, og venter på mig. "hey Liam" siger jeg smilende og giver ham et kram. "godt at se dig igen" siger han i krammet. "ilm" siger jeg og vi trækker os væk fra krammet.
Vi havde siddet og snakket i lang tid nu. Jeg havde lært ham ret godt at kende. Han spillede fodbold, ligesom de andre drenge. Han gik også i 1.g, på en anden skole ik så langt væk fra min. Han kunne også ret godt lide at skrive. Og mange andre ting. Jeg kan virkelig godt lide Liam. Han er godhjertet og et dejligt menneske.
"Nå så du er model, det skulle ikke overraske mig" sagde han smilende. "haha, hvad mener du?" spurgte jeg undrende. "Altså se dig lige, man kan godt forstå hvorfor folk godt vil tage billeder af dig". Jeg kunne mærke at mine kinder blev lidt røde. Jeg smilede og kiggede ned. Jeg kiggede op igen, og han sad og kiggede på mig. Han smilede til mig, og jeg smilede igen. Man kan godt sige vi havde en lille smile moment. Vi havde siddet og snakket i timevis nu. "Hvad er klokken" spurgte jeg efter vi lige havde grint færdigt. Han tjekkede sin telefon "den er 18:56" sagde han og smilede sødt. "Jeg begynder altså at blive sulten" sagde jeg og tog mig på maven. "Ja også mig. Vil du med ud? jeg giver" sagde han og blinkede til mig. Jeg kiggede smilende "ja selfølgelig".
"hmm.. Hvad med. nej nu ved jeg det. Durmum" brød jeg ud. "ja! skide god ide" sagde han og gav mig en highfive. "to durum en med kylling, og en med shawarma" råbte manden ved kassen. "Yes det er os" sagde Liam og tog imod vores mad. "her, kylling til dig" sagde han og smilede. Og ja venner jeg valgte kylling fordi DET ER DET BEDSTE. Er jeg den eneste der synes det eller?
Vi havde sat os ned og begyndte at spise. Jeg kiggede ned på min mad som om jeg ik havde spist i 12 dage, seriøst. Jeg tog en stor bid af min durum, og efter kiggede jeg op på Liam, som så sad og gloede på mig. Jeg begyndte at flække af grin. Jeg lignede sikkert en idiot fyldt med mad i munden. Jeg prøvede at sluge maden imens jeg grinte. "Undskyld" brød jeg ud imens jeg brød ud i et andet grineflip. Han begyndte også af grine højlydt nu. Og så sad vi her. To idioter og grinte meget højt, så alle kiggede på os. Efter lidt tid kunne jeg endelig snakke. "ej sorry..jeg kunne ikke lade vær med at grine" sagde jeg og tørrede min mund med en serviet. "hvad grinte du overhovedet af" spurgte han undrende. jeg grinede lidt indvendigt af tanken. "jeg grinte bare af tanken af, at se mig æde på den måde" Jeg grinte igen indvendigt "Jeg må havet set så chamerende ud" sagde jeg ironisk og grinte. Han kiggede lidt på mig. "jeg synes du er chamerende lige meget hvad" sagde han om tog min hånd, som lå på bordet. Han kiggede på mig og smilte, og der kunne jeg mærke rødmen poppe frem.
Vi havde gået lidt nu. Han insisterede på at følge mig hjem. Sikke en gentleman, hva. Jeg kunne mærke en regndråbe på min kind. "fuck" mumlede jeg. "Hvad sker der" spurgte han. "Det begynder snart at regne" sagde jeg og pegede op. Og ja, lige da jeg sagde det, begyndte det at pisse ned. Han tog fat i min hånd og vi begyndte at løbe. Vi løb ind under et busstopsted."Du behøver altså ik at følge mig hele vejen hjem, og så tilbage" sagde jeg og klemte hans hånd. "nejnej det gør ik noget" sagde han og smilede. "Nej jeg mener det. jeg bor kun 5 min væk her fra" sagde jeg og pegede over mod den retning mit hus lå. "Er du sikker?" spurgte han. "ja" svarede jeg og smilede. "helt 100 sikker?" spurgte han igen. "ja, jeg er helt 100 sikker" sagde jeg og smilede. Vi skulle til at kramme, men vi stoppede begge to halvvejs. Vi kiggede på hinanden. Vores hoveder rykkede tættere og tættere sammen, og til sidst rørte vore læber hinanden. Det føltes rart. Han tog fat om min talje og trækkede mig tættere ind til ham. Vores tunger dansede med hinandens. Vi trak os ud af kysset og han krammede mig. Et godt, dejligt kram, som om jeg var hans, og kun hans. "vi ses snart igen smukke" sagde han og kyssede mig blidt farvel.
Jeg var endelig hjemme og det eneste jeg kunne tænke på var Liam. Hans dejlige læber mod mine. Da jeg var kommet ind skyndte jeg mig i bad, og tog noget dejligt behagligt nat tøj på. Hoppede ned i min seng, og jeg faldt i søvn af tanken om Liam.
Nånånånå folkens. Hvad mon der sker nu.
Men har lige et lille spørgsmål.
Er i team: Alex og Ingrid eller Liam og Ingrid??????
YOU ARE READING
Stalker Number One
Teen Fiction16 årig Ingrid sparks er selv lige flyttet fra London til Danmark hvor hun skal starte i 1g på den nye skole. Hendes forældre har købt et hus til hende, ret tæt på skolen. Den sære nabo inde ved siden af hedder Alex Greak, og han er skolens pl...