Det gør ondt. Stop

1.7K 71 6
                                    

Jeg åbnede lige så stille øjnene. Jeg fik solens stråler lige i øjnene. Av. Jeg kunne mærke en arm rundt om mig. Jeg vendte mig om. Da jeg kiggede var det Alex der lå og holdte om mig. Jeg fjernede hans arm væk fra mig.
Jeg havde også pisse ondt i hovedet.
Alex mumlede en lille smule før han åbnede sine øjne.
"Hej snuske" sagde han og kiggede på mig.
Jeg gav ham dræberblikket. Jeg havde virkelig lyst til at skubbe ham ned fra sengen. Skal jeg gøre det? Nej. Eller jo!
Han sad stadig bare og kiggede på mig. Med en hurtig bevægelse fik jeg skubbet ham ned af sengen. "Fuck dig" kunne jeg høre ham sige da jeg var ved at dø af grin. Han satte sig op, så man lige kunne se hans hovede. "Ingrid, det her kommer du altså til at fortryde" sagde han og kiggede på mig.
"Fuck" mumlede jeg for mig selv.
Han sprang op og satte sig oven på mig.
"Nå, hvad vil så kloge Ingrid gøre nu hva?" Sagde Han kækt til mig. Han havde ikke nogen trøje på, ogJeg havde åbenbart stadig min kjole på. Han holdte fat om mine håndled.
"Av Alex, det gør ondt. Stop" råbte jeg næsten.
"Så sig undskyld" sagde han på den mest irriterende måde.
"U-undskyld" råbte jeg.
"Din undskyldning er modtaget. Sagde han med et selvfedt smil.
Jeg rullede bare øjne af ham.

Efter lidt tid begyndt jeg at tage mine sko på.
"Hvor skal du hen?" Spurgte han lidt forvirret.
"Hjem" sagde jeg lidt koldt.
"Allerede?" Sagde han og sukkede.
"Ja Alex, vi ses" sagde jeg og var på vej ud af døren og hjem.

Stalker Number OneWhere stories live. Discover now