Jeg hørte et vindue lige hurtigt åbne og lukke sig igen. Jeg orkede ikke at kigge så jeg fortsatte i min drømmeverden. Jeg mærkede en arm rund om min talje "godmorgen smukke" hørte jeg en bekendt stemme sige. Jeg vendte mig om og så Alex, også spang jeg ud af sengen.
"Fuck dig" sagde jeg, da han var ved at dø af grin.
"Hvordan fuck kom du herind" sagde jeg med en irriteret stemme.
"Det er nok smart at lukke sit vindue før man går i seng" sagde han og pegede over på vinduet med hans selvfede smil.
Jeg rejste mig op fra gulvet, og han lavede lige elevator blikket.
"Wow, en lækker krop du har" sagde han med et løftet øjenbryn.
"Gå ud" råbte jeg.
"Rolig skat"
"Du skal ikke kalde mig skat! Og gå så ud af mit hus!" Råbte jeg endu højere.
"Rolig babe skal nok gå ud nu" sagde han og kig ud. Da han var kommet ind af sit eget vindue gav han mig et luftkys, men jeg gav ham fingeren.
*****************
Da jeg havde fået mit skema og bøger hen i skolen var jeg stille på vej over til mit skab.
"Hey Ingrid" hørte jeg en stemme råbe lidt nede af gangen.
Tro det eller ej! Men det var fucking Alex.
Alex og hans venner.
Jeg vendte mig om og ignorerede ham.
"Hva så smukke" sagde han og lænede sig op af skabet ved siden af mig.
Jeg rullede øjne af ham og lukkede mit skab.
"Hvorfor så sur smukke?" Sagde han og tog fat i mit håndled, da jeg var på vej væk fra ham.
"Giv slip" sagde jeg med en hård tone.
Med en hurtig bevægelse, fik jeg hurtigt viklet mig ud af hans greb.
Jeg gav ham dræberblikket og gik videre hen imod det klasseværelse som vi havde engelsk i.Man kunne tydeligt se at Alex var skolens playboy. Jeg hader Playboys. De lukker hele tiden lort ud, for at få en til at falde for dem.
Det vil aldrig komme til at virke på mig.
Jeg hader Playboys og vil altid gøre det!
YOU ARE READING
Stalker Number One
Teen Fiction16 årig Ingrid sparks er selv lige flyttet fra London til Danmark hvor hun skal starte i 1g på den nye skole. Hendes forældre har købt et hus til hende, ret tæt på skolen. Den sære nabo inde ved siden af hedder Alex Greak, og han er skolens pl...