Camilla, Lara og Sasha

1.6K 68 0
                                    

Jeg havde fået nogle rigtige søde veninder. Camilla, Lara og Sasha.

Camilla er en blond, ret høj og tynd pige. Hun elsker at feste og der er ret mange drenge som var vild med hende.

Lara er en ok lav pige, måske lidt lavere end mig, jeg tror nok jeg er 171 eller sådan noget. Nå men hun er lidt lavere end mig. Hun har mørkeblond hår, ret tynd og hun er faktisk meget klog, men ikke på den nørdede måde men bare klog.

Sasha er meget sød. Hun er ca. Lige så høj som mig, mørkebrunt hår og tynd. Mig og Sasha har faktisk mange fælleds interesser.

Det var frokost tid så vi begyndte lige så stille at gå hen til kantinen. Jeg var ret sulten så jeg købte et æble, en skinke sandwich og en appelsin juice.
Vi satte os ved et bord og begyndte lige så stille at spise.
"Ingrid...Alex stirre på dig" hviskede Camilla til mig, men de andre to kunne godt høre det.
"Nej han gør ej" sagde jeg og kiggede ned på min mad.
"Han kommer hen imod dig!" Sagde Sasha og prikkede hurtigt til mig, som et signal for at jeg skulle kigge op.
"Undskyld mig" sagde jeg og gik over til kantinen for at få noget mere at drikke... Eller det skulle jeg faktisk ikke.
Jeg kunne mærke at Alex gik efter mig.
"Hvad vil du?" Spurgte jeg irriteret.
"Jeg ville spørge hvordan dagen er gået" sagde han sagde han med et løftet øjenbryn.

Som om det var det han ville sige.
Jeg rullede bare med øjnene og var på vej hen til mit bord igen.
"Jeg håber vi ses i aften smukke" råbte han, så alle i hele kantinen kiggede på mig.
Jeg kunne mærke at jeg begyndte at rødme.
Alex kiggede på mig med sit selvfede smil, men jeg gav ham dræberblikket.

Jeg satte mig ved bordet som om igen ting var sket. Med jeg kunne mærke at jeg var helt rød i hovedet.
Alex havde sat sig hen til sine venner igen og de var i fuld gang med at give hinanden highfive.
"De er en heldig kartoffel" sagde Lara til mig.
"Ej, jeg vil hellere spise en flue end at være sammen med ham" sagde jeg og grinede lidt, og de andre grinede med.

Klokken ringede ind og vi skulle til time.

Stalker Number OneWhere stories live. Discover now