Dårlig ide Ingrid!

879 34 2
                                    


Teltet var slået op og  alting var klar. Mig og pigerne sad i Sasha's telt og snakkede. 

"Nå så jeg høre at du sov hos Alex i lørdags" sagde Camilla. 

"ved i hvad der skete?" Spurgte jeg. De rystede på hovederne. 

"Der i lørdags til festen så mødste jeg en rigtig sød dreng.. jeg tror han hed Mathias.. Nå, men så vi sad og snakkede og hyggede. Efter lidt tid gik vi udenfor. og... så kyssede vi.." pigerne begyndte at sige "uhhh"

"nej hør lige resten... så kom selfølgelig Alex og begyndte at råbe af ham. De begyndte så at slås og så kom Mathias til at slå mig i hovedet fordi jeg stillede mig lige imellem dem."

"Så Alex hjalp mig faktisk bare" Sluttede jeg historien af med. 

"Nå, så nu beskytter du ham hva" sagde Sasha og de andre nikkede. "Du kan lide ham.." Camilla efter. 

"nej! det kan jeg så ikke lige!" sagde jeg hurtigt.

jeg havde ikke lyst til at indrømme at han lå og holte om mig og de der ting. Heller ik, at jeg ikke vidste om jeg kunne lide ham.

"Nej nej sleeet ik" sagde Lara. 

"okay hør her..jeg kan bevise at jeg ikke kan lide ham"

"Og hvordan vil du bevise det" Spurgte hun igen.

"Jeg ignorere ham, men svare kun hvis det er vigtigt, Jeg er kold over for ham og afviser ham" 

"okay lad os se om du kan gøre det" Og vi gav hånd på det.

fuck, fuck, fuck hvad fuck har jeg gjort? Skal jeg ignorere Alex? Og slet ikke snakke til ham? Dårlig ide Ingrid! Nej! Du kan godt gøre det! Eller kan jeg? 

..................................................

Heeey venner! Sorry jeg ikke har skrevet i 100 år. Jeg har bare haft ret travlt og ikke haft lyst til at skrive, men begynder lidt igen. Men her var lige et kort kapitel hvor ingrid giver pigerne hånd på noget som hun ikke rigtig har lyst til. Men om hun kan holde det.. får vi se i næste kapitel..

Stalker Number OneWhere stories live. Discover now