4.

14 2 0
                                    

A kávés jelenet után nem tudtam őt hova tenni...
Viszont kicsit örültem is neki , hogy visszatért , de azért nem szállnék el.
Mikor már kezdtem azt hinni , hogy felszívódik , akkor jött csak igazán a fekete leves.
Zeneváltás közben azon agyaltam munkából kifele jövet , hogy be kéne mennem a könyvesboltba.
De valahogy elvetettem az ötletet   mert láttam hogy Nira és a barátai éppen valakikkel összefeszúletben vannak .
Gyorsan elbújtam egy vastagabb oszlop mögé , de szerencsémre nem láttak meg!
Hallani bár nem hallottam semmit , de látni bőven elég volt. Nira épp egy hozzá hasonló gengszter sráccal pattogtak , mikor az egyik ismeretlen tag meglökte őt. Na több se kellett! Egymásnak álltak.
Na most kell szaladnom!

- Nira! Fejezzétek be de kurva gyorsan! - ugrottam át épp egy láda almát  , és ahogy erőmből tellett , telibe neki mentem szándékosan Nirának , így elsodorva őt a srác kése elől.
Szerencsémre csak a kabátomat vágta el a kés.
Telibe elborultunk , én szerencsétlen meg rá estem.
A srác már szúrt volna , ha hirtelen fordulásból nem vágom állba. Mire megtántorodott , en meg hirtelen erőböl megrúgtam a térdét időt nyerve magamnak hogy felálljak. Mondanom se kellett hogy a többi srác nem pattogott egyik bandából se!
A srác ahogy feleszmélt , hogy velem szembe áll  , jobban felhúzta magát.

- Takarodj az utamból te kis taknyos ribanc! Ez a mi harcunk! - tartotta maga elé a kést , és felvette a védekező pózt.

- Na gyere bazd meg! - mire telibe neki akartam menni , mire valaki hátra húzott , mire hátra hajoltam , és mire visszahúztam volna , Nira már kiütötte. Láttam az idegen srácot , jogy Nira felé akar ütni , de mire kivédtem volna , valaki tarkón vágott valamivel.
Hirtelen megállt minden , és elkezdtem homályosan látva szédülni. Makd éreztem hogy beverem a fejem a betonba , és éles nyilaló fájdalommal elsötétúlt minden....

Szomszédom Niragi II.Where stories live. Discover now