18.

6 1 0
                                    

Nemsokkal később a nappaliba ültünk egymással szemben , ő a fotelbe én a kanapén kuckóztam be a pokróccal amit kaptam.

- Figyelj , Nira azért csinálja ezt mert bűntudata van , mivel szeret! De nem téged hanem az emlékeit amit veped akar élőben megeleveníteni! Ami nagy hiba mert csak eszközként kezel ez által! Foglald le! - na erre  kikerekedett szemmel néztem rá.

- Mármint bűntudat ? Hiszen ő hagyott ott! És hogyan foglaljam le? Talán vegyek  neki francia kártyát römizni? - röhögtük el magunkat mindketten.

- Nem , de rá állíthatsz egy másik lányt! Szerintem bekajálná. Túl ösztönlény! Ha a lánynak megtanítod  hogy viselkedtél anno Niraval nyert ügyed van! Ha nem kap rá , jövök én ! - nos itt megdörzsölgettem a homlokomat , majd megtámasztva azt oldalasan ránéztem.

- Ugye nem ? Hisztit nem szeretnék!

- Legyen a lányé a lehetőség! De te még szereted?

- Nem ! Ezért nem bírom ezt!

- Akkor viszont Lizziékkel beszélj , hogy állítsák le rólad! Jane , ez nem mehet így tovabb! Üzletvezető vagy , nagy rajtad a felelősség! Idegbe nem élhetsz! - eközben már félig hallottam a mondatait mert elaludtam.

.....
Őszintén? Ilyen még  nem volt velem! Nem szoktam ilyen lenni! Szerencsére 1 órával előbb keltett mint ahogy indultam volna.
De felajánlotta , hogy elvisz. De muszáj volt hazamennem hogy lefürödjek. De én is áthívtam őt egy kávéra .
De meglepődtem , mikor így szólt :

- Jane! Itt van egy levél! - nyújtotta felém  , miközben büszkén mosolygott rám.
- Szuper! Ez meglepő! Na nézzük! - sóhajtottam.

Szomszédom Niragi II.Where stories live. Discover now