37.

7 0 0
                                    

Mikor kinyitottam a szemem , a saját ágyamban voltam otthon. Iszonyat szétrobbant a fejem, és minden végtagom zsibbadt és le akart szakadni. Hirtelen nem tudtam hogy álmodok e vagy sem.

- Babóca jól vagy? - hallottam meg Nira mély , nyugtató hangját.

- Nira, ajhj.....álmodok???? - nyöszörögtem.

- Nem manó, de kelj fel picim, mindenki lent vár. James elment gyógyszerekért, megkért hogy addig figyeljelek. De ez olyan alapvető! - puszilta meg a homlokom.

- Mi történt???? - ásitottam.

- Tesóm bekattant, és el akart vinni Jamestől, mert idegesíti hogy nem velem vagy, és akkor még lemaradván a sok történésről .... Leütött.....De elláttak azonnal kórházban.

........

- Emberek, mi a fészkes faszom történik itt? Komolyan???? Nem érdekel kinek mi van, vagy nincs ínyére, de elég abból hogy mindenki csak a feszkót csinálja!!!! Megvolt s megbeszélès.... Attól hogy egymás közt nincs kommunikáció az már nem az én bajom!!!! De ebből elég! - ordítottam majd a kezembe lévő bögrét teli erőböl a falnak vágtam.

- Nyugodj meg légyszi manó!!! - próbált Nira lefogni, de esélytelen volt. - Ne nyúlj hozzám , meg senki se!!!

- Jane az istenért!!!! - kapta el a kezem Nira majd magához szorított hogy ne tegyek több kárt.

- Pont leszarom már az egészet!!! - kiabáltam , miközben próbáltam az atom biztos fogásb szabadulni.

- Volna egy bejelenteni valóm! Jött be James , mire bennem az ütő is megfagyott. Egy másik lánnyal jöttek be. Azt hittem a húga.....

- Nagyon helyes! - mosolygott gonoszan Nora, amitől kirázott a hideg. - Legalább tálalod az igazságot! Ideje volt!!! - ült le a kanapéra , majd keresztbetett kézzel várt tovább. Nira is lazitott a szorításon majd megkértem hogy engedjen el . Mellé álltam mert bajt éreztem.

- Mielőtt bárki! Cirkuszolna! Közlöm hogy aki nem bír magával , elásom! Pár napja vagyok veletek de kikészítetek!!!! - morogta Ren, majd leült Nora mellé.

- Jó. Tehát , sajnos Niráéknak igaza volt.... Voltak hibáim, és hát ...... sajnálom, de visszamentem a múltamba, és ..... sajnálom.... De félre mentem! - sóhajtotta.

Ebben a pillanatban hirtelen mindenki csöndbe lett, mire én hirtelen a gyümölcstálat felkaptam , és nekik vágtam. Utána gyors rohamtempóba fogtam a táskám, és indultam a kocsi felé
.
- A kurva életbe!!! Megint... megint ... újra kezdődik.....

Mielőtt elindultam volna, Nira ellökött a kormánytól majd közölte, hogy ő vezet, màsik oldal ....

Szomszédom Niragi II.Where stories live. Discover now