8.

9 1 0
                                    

Amikor azt hinnéd hogy vége a hisztinek mert hazaértél , akkor nem gondolnád hogy érhetnek még meglepetések!

Mire hazaértem Nira és Choi vártak rám Nira kocsijának támaszkodva.
Mikor odaértem egyből mindenki odajött.

- Mit akartok? - kérdeztem nyersen , és unott fejjel.

- Sajnálom, nem így akartam! Csak bocsánatot akartam kérni. - kezdte Nira.

- Engem meg elhozott és egy karton sört hogy ha elmegy itthon igyunk. Idegesíti hogy veszélyes kocsmákba vagyunk! - vonta meg a vállát Choi.

- Jó , de ez sok volt Nira értsd meg! Nem vagyunk együtt ,.és jobban féltesz mint mikor a párod voltam! Na jo, hozzátok a sört mars befele! - invitáltam be öket.

Amint leült mindenki , felbontottam mindenkinek a sört majd leültem a fotelba.

- Nos, a helyzet a következő! Igen féltelek , mert veszélyes helyekre jársz, és a múltkor is kiütöttek! Tudoom meg akartal védeni mint egy őrangyal de mégis! - túrt bele zavarában a hajába.

- Nira, de ez így akkor sem oké! Akkor kellett volna ilyennek lenned mikor ott voltam neked! Ugye Choi? - nézetem rá, aki éppen a sörével babrált.

- Igaz de meg kell érteni Nirát is! Idő kell mire feldolgozzátok a szakítást! Szeret téged , csak hibázott. Próbálja rendbe hozni! Persze hohy félt!

-Ajj látom rossz ötlet volt az a sör! Miért kell úgy csinálni mintha én lennék a szar! Miért is. ? Jaaa tudom , mert en vagyok veszélyes , folyton rosszba vagyok stb....
És veletek mi van??? Miótq anya meghalt mindenki megváltozott! Pff! - fészkelödtem morcosan.

- Jane! Ne csináld! Nem vagy az! Féltünk ennyi. Ne ragozzuk! Fogadd el!

- Nem!

- De! - követelte Nira.

- Nem!

- Na jó! Nem fogadod el? - kérdezte mosolygva Choi.

- Nem! - eközben a konyhába indult majd kiabálva válaszolt.

- Majd meglátjuk! - Nira gonosz mosolyából sejthetö volt h megbánom hogy ezt mondtam!

- Na gyere csak ide! - mire Choi egy kancsó vizet felém lendített. Ajjaj! Időm nem volt felpattanni mert már rám csorgott a víz.

- Nira! Fogd le! - esélyem nem volt elfutni.

- Na kicsi lány akkor fekszik nyugszik! - mire óvatosan a földre borított, rám ült majd a két kezemet szétfeszítette , hogy ne tudjak mozogni.Choi a fejem felett állt a kancsó vizzel amibe még elég sok volt!

- Hisztizel még? - kérdezte nevetve.

- Igen! Akkor se érdekel! - néztem még hisztisebben. Közbe Nira nem engedett moccanni , és végigdiadal ittasan moaolygott.

- Jó ! - mire Nira átvette a kancsót és telibe leöntött , mire kapálózni kezdtem a kancsó után , de esélyem 0 mivel rajtam ült. Choi meg nevetett miközben a kanapéról premier plánba végignézte a szenvedésem.

- Ezt nem hiszem el! Add ide azt a szart! Choi , segíts az istenit! - kapkodni akartam Nira keze után reménytelenúl mert nem értem el! Na de ami után ez következett! Sose gondoltam volna hogy egyszer idáig is eljutunk!

Szomszédom Niragi II.Where stories live. Discover now