- Persze vágom. De ugye tudod hogy nem véletlenül vagyok itt. Szeretném tisztába tenni a múltkorit. - kulcsolta össze a kezét a térdein , majd rátette az állát a kezére.
- Úgy nehéz lesz , hogy nem tudom melyikőtök hazudik. Nem mellesleg , a múltkor te szaladtál ki az ajtón, és nem a tesód. Na mindegy is. Ezt közbe kibontom! - csavartam le a kupakot a borról.
- Nos , akkor azt hiszed hogy hazudok? - nézett rám flegmán.
- Nem hiszem , hanem tudom! - kortyoltam bele , majd megkínáltam , amit el is fogadott. Ez egyre szebb lesz.
- Oké , akkor hogy bizonyítsam be az ellenkezőjét?
- Hát , te azt már nehezen fogod tudni! Ez a múltkori volt számomra az i-re a pont! Áá, de savas a bor...
- Eskü gyári , nem tettem bele semmit! - tette fel a kezeit megadóan , majd rám mosolygott.
- Hülye ! Hogy tudsz te ilyen diló maradni még mindig? - böktem meg a vállát és elnevettem magam.
Na , erre odabújt a nyakamhoz , makd megpuszilta azt! Ez volt a hiba, mert milliónyi emlék hirtelen futott át rajtam . Ha ez újra kezdődik..........
- Mièrt van az hogy akárhányszor hozzád érek , végig fut rajtam a vágy , és a vonzalom? Amit rég el kellett volna temetnem? - suttogta a fülembe , miközben újabb kortyot ittam a borból.
- Nem tudom, de ez kezd veszélyes lenni! - nevettem el magam . Miközben , összetámasztottuk a homlokunkat , és egy röpke pillanatra lehunytam a szemem , mire lány ajkait éreztem magamon, és hagytam hogy heves táncot járjanak nyelveink.
......
A csók után realizálva hogy mi történt , megbeszéltük hogy , ez titok marad.
Nemsokkal később visszamentem a szobánkba. Ren épp neki támaszkodva a fotel karfájának aludt, James meg a fürdőbe volt.
Megpróbáltam halkan letenni a bort , és befeküdni az ágyba. Éppen már bódultam el , mikor hallottam hogy James a nevemen szólítva ébreszget. De nem volt erőm felkelni.
YOU ARE READING
Szomszédom Niragi II.
RomanceMostmár kicsit másabb a helyzet. Talán annyira mégsem kell őt féltenem! Viszont tényleg kibírunk ennyi vitát és harcot? Vajon tényleg szeret vagy csak muszáj az egész ? Talált volna mást helyettem? Viharos a mikis történetünk, de én se hittem vo...