16.

7 1 0
                                    

Kissé kezdtem besokalni mindenkire. Leültettem mindenkit a kanapéra én meg állva maradtam hogy lásson mindenki!

- Nos , skacok az a helyzet hohy besokaltam! Azért mert Nirával szét mentünk nem kell aggódni. Elfogadom James segítségét de nem sokáig! Hamar regenerálódom ! Viszont szeretném ha mindenki felfogná , hogy amit csináltok már fáj! Miért? Mondom  is!
Lizzi , Choi! James szar ötlet volt , és belekényszerültem! Nira te meg betegesen akkor lettél volna féltékeny mikor szükségem volt rád! Nem fogok sem kertelni , sem hazudni! Elég! Szeretek mindenkit , de kérlek álljon le mindenki! - járkáltam fel alá és mindenkin végig mutattam.

- De Jane , mi tudod hogy szeretünk! Emiatt csináljuk! - mutatott magára és mindenkire Lizzi.

- Tudom , de a módszer nem mindegy! Sajnálom de az én döntésem mit csinálok! Nira te meg állj le! Próbálj elfogadni! - néztem rá morcosan.

- De bolond! Nem megy! Igen hibáztam , elég sokat! De féltelek! Tudom hogy ki James! Megmutassam?- állt fel és a telefonját lóbálta.

- Na jó menjünk ki rágyújtani. Nira mutasd! Gyerünk ki!

.....
Láttam róla pár sort , illetve egy videót. Azt  meg alig akartam lehinni! Egy fenyegető túsz videó volt , de sajnos nem volt időbe teljesítve a kérést így James miszlikre szabdalta élve a túszt elrettentésképp. De reméltem hogy csak photoshoppos a videó. Nem hinném hogy ő lenne. Bár a karekteres pisze orr , és azok a szemek....ajj lehetetlen!

- És mi van ha elszínészledtétek egy bábuval!?

- Oké , ezt nézd! Itt egy cikl az elfogásáról! - mutatta tovább.

- Ki lehet találni bármit! Pff ! - adtam vissza a telóját.

- Akkor kérdezd meg tőle miért pszichológus! Mert ebben utazva öl embereket! Jane értsd meg ebbőlnincs ki szállás! - akadt ki Nira.

- Akkor te miért nem öltél meg senkit mellettem? Akkor neked sincs! - kiabáltam rá.

- Mert én ellen tudtam állni nagy szerencsével. Ő nem!

- Na jó, fejezzük be kérlek! Ne basszátok el a maradél jó kedvemet is! - mire felcsörgettem Jamest , de persze a többiektől távol!

Meg is beszéltük hogy fél órán belül nála vagyok. Nekem ez már sok.!!!

Szomszédom Niragi II.Where stories live. Discover now