13.

8 1 0
                                    

- Nincs nekem semmi bajom! Az akkor volt , azóta rajta vagyok hogy jobb legyen! Nem kell mindenhez segítség! - tettem keresztbe a kezem , és félre pillantottam.

- Nyugi , én barátkozni jöttem , nem orvosolni a helyzetet! - áll mellém közel James , majd lepillantott rám.

- Ez nagy vooolt! Ez széép! - újjongott Lizzi, mire Choi szintén nevetett.

- Na jó, tudjátok mit óvoda? Legyen! Megpróbálom , de sokkal jöttök ! - majd hirtelen elindultam befele , hogy elkezdjek összerakni egy levest.

- Na végre , van isten az égbe! - ugrándozott Choi mint egy fogyatékkal élő. Szerencsétlen James nem tudott hirtelen mit kezdeni a helyzettel.

Nemsokára már megvoltak a zöldségek is, mikor megcsörrent a telóm. Mikor megláttam Nira nevét , óvatosan körbe néztem majd megböktem Lizzit hogy folytassa majd félre vonultam....

- Szia , mit szeretnél?

- Csak szólok , hogy vigyáznék vele , mert az egyik volt banda tagunk. Most az ellenbanda egyik kulcsfontosságú embere. Ha nem akarsz bajt , akkor tartsd magad távol tőle. - közben hátra néztem nincs e senki köröttem, majd fel alá kezdtem járkálni a folyosón.

- Ajj már Nira. Tele a tököm ezzel! Amúgy is , te követsz?

- Nem , de őt igen. Akikkel múltkor verekedtem , az az ő bandájának egy része. Én szóltam! - szólt fölényesen , makd női hangot hallottam a háttérbe aki épp hívja tovább.

- Menj a picsába a faszságoddal , inkább menj kurvázni, ahhoz anno is jól értettél! - majd rácsaptam a telefont , és idegből nekicsaptam a vázát a falhoz. - Az istenit már , nem hiszem el.!

- Jane? - nézett ki James az ajtóból.

- Semmi baj , ne gyertek ide összeszedem! - mire lehajoltam , mellettem termett.

Szomszédom Niragi II.Where stories live. Discover now