17.

6 1 0
                                    

Meglepődtem amint oda értem. James a teraszon bagózott  az ajtónak támaszkodva.
Eskü mintha várt volna. Gyorsan belenéztem a visszapillantóba , hogy  nem követ e senki.
De nem hála égnek! Gyorsan felkaptam a táskám és kipattantam.
Amint bezártam a kocsit megindultam felé.
- Na miújság? Jobban vagy? - eközben felértem hozzá és én is rágyújtottam.
- Nem sajnos. Besokaltam! A többiek túl mentek a határon. Főleg Nira az örökós féltékenységével. - sóhajtottam.
- Na szívjuk el és gyere ! Tudom nem egészséges éjjel a kávé , de csinálok! Úgy érzem hosszú lesz! - mire kinyitotta az ajtót és előre ment.
Volt egy érzésem hogy figyelve vagyok! De remélem nem leszek egy sakk bábú , mert kezdem magam úgy érezni!
Amint beértem , egyből balra mentem az amcsi kialakítású konyhába.
Épp a csészébe öntötte a kávét mikor letettem a táskám az egyik székre és leültem.
- Nos , megvagyok! Mennyi cukor és tej kell bele ? - mosolygott kedvesen. Neki még a mosolya is másabb mint Niráé.
- 3 cukor és egy kevés tej. Köszönóm , aranyos vagy! Főleg hogy hajnali 2kor itt ülhetek és beszélgethetünk. Köszönöm!
Mivel jövök?
- Hagyjad már! Semmivel ! Fejezd is be! Inkább idd meg a kávét és gyere ! - mire lekortyoltam a kávét , és kimentünk a teraszra.
Kint a gyenge lámpa fénybe vettem észre , hogy a fekete pólója feszül rajta , és a gatyája meg viccesebb volt. Egy szaggatott halaszgatya beütésű szürke farmer, és egy cuki papucs. Csodálkozok hogy ilyenkor is normálisan néz ki!
- Na hajrá , mond csak ! - biccentett felém.

- Szóval... ugye Lizzi és Choi ugye megkért téged hogy segíts raktam , ugye a szakmádból kifolyólag. Még ez oké is...de Nira mióta megtudta h létezel egyáltalán , folyton hisztizik rád. Olyan hülyeségeket terjeszt rólad hogy ész megáll!
Szégyenlem magam miatta! - mire vállalmra tette a kezét , és közepebb hajolt hozzám.
- Nem a te szégyened hogy ő mit mond! Te hozzám fordultál , nem hozzá! Nem mindegy! - nézett rám bambi szemekkel mibe belepirultam.
..
- Okés , de nekem már sok ez! Nem akarok senkit bántani , de már nem bírom!

Szomszédom Niragi II.Where stories live. Discover now