26.

8 1 0
                                    

....

Nem szeretném ha baja esne  ,  mert mostmár itt a zaklató is.

- Na jó! 1 feltétellel megyek bele! Ha tényleg 2 ágyas szobába leszünk! - fordultam meg , mire mindenki nagyon hülye fejet  vágott.

- Tuti? - nézett rám Lizzi. Mire bólintással nyugtáztam.

- Nos , akkor át kell tervezni mindent! Mivel ugye  , pár napról van szó , és a pékséget addig  rendbe kell tenni.

- Jó, akkor segítek a pékségben! Choi meg akkor segít nekem. De hova mentek?

- Parcoba. 4 várossal arrébb... amúgy is nagyváros  , és regóta nézegetem magamnak!

....

Másnap reggel már pakolással indítottam a napot , egy gyors kávé után. Miközben épp a bőröndömet hajtottam össze , mintha ajtó csapódást hallottam volna. Gyorsan lerohantam .
James volt az , meg az egyik ismerőse , aki konkrét mint egy nindzsa vagy mi a fasz ...
Szőke , 160 körüli , teletetovált , sportos öltözetű srác volt. De nem éppen a nyugalom sugárzott róla.

- Sziasztok! Ö , lemaradtam valamiről?- félkézzel a zsebembe voltam , féllel meg a srácra mutattam.

- Szia! Ren vagyok! De szerintem láthattál már  tvbe , ha érdekel a Kickbox ...- mosolygott kedvesen. Kezdtem megnyugodni.

- Szia! Jane! Nem , de mostmár kezd érdekelni a dolog ! - mosolyogtam majd gyilkos szemekkel néztem Jamesre.

- Nos , ő is jön. Tudom hogy elhallgatsz valamit a zaklatóról. Tegnap is keresett? - vonta fel a szemöldökét. Ilyenkor úgy tudom utálni!

- Ö.... jah . Hagyjuk. Miért kell mindenről tudnod? - morogtam.

- Mert mondjuk ki vagy mint állat?

- Igaz! - haraptam meg a szám szélét.

- Nos , akkor induljunk? - kérdezte molyogva Ren. Én nem értem hogy tud ennyit vigyorogni.

Szomszédom Niragi II.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu