21.

5 1 0
                                    

- Jane, gyere ide! Nem haragszok! - mire megölelt , és közben Nirát néztem aki épp elengedte Lily kezét és integetett. Utána tudtam h felnéz rám    , és tovább ment.
Akkor játszuk így!

- Sajnálom. Csak felidegelt! Mert nem az a baj hogy mást talált. Hanem hogy nem szólt róla! - támasztottam a homlokom az övéhez, és szegyenlősen ránéztem. Bűmtudatom volt!
- Figyelj , így legalább 1 kanyarral beljebb vagy! És  ne sajnáld hogy megcsókoltál! Tudom miért csináltad! - simogatta meg az arcom, majd öntött narancslevet.

Kicsit össze vissza volt a fejem miután elment James.
Nem tudtam ezt az egeszet hova tenni..
Megmondom őszintén , kijátszottam Jamrst , és ez undorító volt tőlem.
De inkább azzal foglalkoztam, hogy a piknikre bevásároljak.
Gyorsan lefürdöttem , felöltöztem , majd indultam is a közértbe.
Épp a kenyerek közt kutattam, mikor a túl oldalról hallottam Lily hangját. Még jó hogy nem volt a kenyerek közt válasz fal.

" - Hihetetlen hogy tényleg szeret és azt a gáz ringyót ott hagyta! Nem volt mellé való. Bár az idő alatt volt időm változni. - nevetett.

- De mikor letettek hivatalosak? - kérdezte egy női hang.

- Fél éve vagyunk együtt , és közösen találtuk ki hogy vezessük meg Janet. Megérdemelte  a liba! Fogadni mernék hogy az időbe , még szopni se tudott , mert Nira minden este  nálam volt. Csak hajnapba ment haza, es....
"

Na ezt már nem bírtam végig hallgatni. Gyorsan más irányt vettem , és azonnal tudtam mit vegyek és mentem is. Nem érdekelt se Lilyke se a barátnöje.
Nekem azonnal meg kell keresnem Nirát!

Nemsokkal később , szerencsémre a régi lakásom mellett lakott még mindig. Mivel a szunyogháló ajtó nyitva volt , tudtam hogy otthon van . Na de ami most  jött.!!

Szomszédom Niragi II.Where stories live. Discover now